Hotel La Bergerie de Fuissé

9.3Fenomenaal

9 reviews over Hotel La Bergerie de Fuissé

• 8Ellen14-09-2017

Prachtige locatie!

Ideale plek om te overnachten als je op doorreis bent. Locatie is heel mooi. Wij hadden een grote kamer van alle luxe voorzien. Wij vonden het jammer dat je er niet kunt avondeten (ook al is het maar een simpele pasta), want na een lange reis zou dat ideaal zijn met kleine kinderen. Maar deze plek is een heerlijke start van je vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Leo Arendse19-10-2016

Hotel le Bergerie de Fuisse is en Oase van rust

Op doorreis naar Spanje onze vaste stop, fantastisch verblijf met een uitmuntende kamer met een zeer gastvrije ontvangst.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Manon Vermolen08-08-2016

een korte doorreis overnachting TOP adres.

Wij waren met drie kinderen op doorreis naar Spanje. En kwamen na een drukte op de weg in een oase van rust. Goeie bedden en hartelijk warm ontvangst door Monique en Theo. Voor ons gevoel zijn we er drie dagen geweest. Zeker een adres zo langs de route de soleil om een relaxte vakantie te beginnen. Een aanrader. groeten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Henny Manders23-09-2015

fantastisch

Het verblijf is alles wat men maar wensen kan. De schitterende complete kamers, het uitstekende ontbijtbuffet, de zeer goede gekoelde wijnen, de hard werkende gastvrouw Monique en de charmante en zeer onderhoudende Theo. Wij komen er met familie al enkele jaren en het is echt de moeite waard om er meerdere nachten te verblijven. Deskundige adviezen voor uitstapjes en restaurants in de directe omgeving, kortom heerlijk verblijf. Over de kindvriendelijkheid kunnen wij niet oordelen want wij zijn een familiegroep van allemaal 70 plussers.

Gereisd in september 2015

• 10Janou28-09-2014

Fantastische plek

Op onze weg naar Zuid Frankrijk een overnachting gehad in Bergerie de Fuisse. Heerlijk uitgerust van de reis, genoten van de fantastische kamer en omgeving en het zalige ontbijt. De gastvrouw werkt hard en doet haar uiterste best het naar de zin te maken. De gastheer is zeer vriendelijk en altijd in voor een praatje en om tips te geven voor de omgeving. De gastvrouw was zo vriendelijk voor ons te reserveren in het restaurant in het dorp (op loopafstand). Heerlijk gegeten!

Kortom: een aanrader! We willen zeker terug. Eén nacht is eigenlijk te kort!

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Pierre de Ligny25-06-2013

Ultieme tussen stop van/naar het zuiden.

Makkelijk bereikbaar via de Autoroute en zelfs met de trein (op 5min) ligt de heerlijk rustiek gelegen chambre d'Hotes de Bergerie van Monique Rusch en Theo H (ja die!) Deze biedt meer dan een relaxte tussen stop van de vakantie. De gastvrijheid van deze 2 (samen > 50jaar horeca ervaring) merk je direct bij de eerste kennismaking en zie terug in alles. Ontbijt met verse eitjes zo van onder de kip. Kamers super schoon met heerlijke bedden en een dito badkamer. En natuurlijk om niet te vergeten, het aanbod wijnflessen, die in het zonnetje op de binnenplaats heerlijk smaken. conclusie: Prijs/kwaliteit 10

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 10Marc31-03-2012

Als God in Frankrijk

Chambre d'hotes 'La Bergerie' in het Boergondische wijndorpje Fuissé is een schitterende overnachtingsplek op weg naar het zuiden. Gastvrouw Monique en gastheer Theo houden van goed 'gastheerschap', en dat is er aan te merken! De mooie, smaakvol ingerichte kamers zijn kraaknet. Heb je bij aankomst een douche genomen, dan vind je die 's avonds gepoetst en droog terug, met snoepjes op het hoofdkussen toe. Dorst hoef je er ook niet te lijden, in de wijnkoelkast vind je de plaatselijke pouilly fuissés, veelal ook per glas. s'Morgens staat een heerlijk ontbijt klaar met eitjes van de eigen kippen, die zowaar in een chalet wonen. La Bergerie ligt net buiten het mooie wijndorpje Fuissé, waar helaas geen goed restaurant (meer) te vinden is. Die vind je wel in de dorpjes in de nabijheid zoals Solutré op 2 km. Bezige bij Monique regelt de reservaties en kent alle goede adresjes. En Theo weet af en toe enkele sterke verhalen uit zijn mouw te schudden. Fuissé ligt dichtbij afrit Macon Sud.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9henkciska22-08-2011

dit is pas relaxen

Wat een heerlijke rustdag gehad in de bergerie van Monique en Theo . De kamers waren echt top en het uitzicht en de omgeving om bij weg te dromen...................................................... . na een dag hier te hebben genoten zijn we door gereden naar het zuiden . Bij deze mensen wordt je echt als gast onvangen en behandeld. Tot snel ! o ja wat een heerlijk ontbijt !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Frank Schulz27-07-2008

Geweldige Chambres D'Hotes in de Bourgogne

Voor iedereen die op doorreis is of gewoon een paar dagen wil genieten van de Bourgogne is dit een TOPPER! 2 Heerlijke mensen (Moni & Theo) die je helemaal in de watten leggen in hun fenomenaal verbouwde luxe hotelletje aan de Route Du Soleil, afslag Macon-Sud. Een echte aanrader voor diegene die op doorreis is of gewoon een paar dagen wil genieten van het echte Frankrijk, de Franse stijl of lekkere wijnen in een rustige omgeving tussen de wijnranken.

Gereisd met partner in juli 2008

Hotel La Bergerie de Fuissé info