Camping Vue du Lac

Camping Vue du Lac
7,8

10 tips over Camping Vue du Lac

Van der Spoel, 12-7-2015
Dagelijks meewerken op de camping (klussen, sanitair schoonmaken, etc) = gratis kamperen
Annemieke, 25-8-2014
Het klimpark bij Nevers is erg leuk, DivertiParc is voor jonge kinderen super. AUtun is een leuk stadje. Met de auto tochtjes maken door de Zuid-Morvan is fantastisch.
Sander & Jasmijn, 19-8-2014
Kajakken op de Loire, 20 min rijden van de camping!

Madeleine Verweij, 14-6-2014
Bezoek het bergstadje Vezelay, de diverse brocantes in het weekend, de waterval bij Dragne, wandel de hele lange wandeltocht rondom het meer, stop in een van de leuke oude dorpjes in de omgeving en wandel hier rond. Zeer de moeite waard! Het kan ook zeer warm worden in de Bourgogne! Wij hebben een aantal dagen 34 C gehad! Lekker aan een meer zitten!
Mark, 16-9-2013
Je kunt een mooie wandeling maken om het meer bij camping Vue du Lac. Spannend is het om met martin een tocht met de 4x4(landrover) door de Morvan( nationaal natuurpark) te maken.En het is leuk om bij het watervalletje bij Dragne te picknicken. De opgravingen bij Bibracte moet je gezien hebben.
Klaas Bolhuis, 19-8-2013
Nevers is een mooie stad op een regendag en fietsen huren in Chatillon en Bezois bij lokale fietsverhuurder voor een Tour de France light langs het kanaal

Myrte Duin, 19-8-2013
mooie omgeving voor fietstochten!
Luijten, 23-6-2013
Laat je door de eigenaren Laura en Martin op weg helpen in de omgeving in woord en daad (huurfiets of met de 4x4 op sjouw) en verwennen met frietjes of een maaltijd bij hun aan tafel.
Marike Hazeborg, 14-7-2012
Een hele fijne plek als je met honden bent. Op de camping natuurlijk aan de lijn, maar daar buiten ben je al snel in het bos, of op rustige wegen waar ze lekker los kunnen lopen. Door de ruime plekken zit niemand elkaar in de weg. Goed wandelgebied, ook.
Anita Weeda, 23-6-2012
Tegen alle mensen die van plan zijn naar deze camping te gaan, neem je fiets mee, je kunt er mooie fietstochten maken lang het kanaal.