Camping Vue du Lac

Review geschreven door Monique

Nooit meer

Monique
7-9-2018

We wilden op de terugreis van de Pyreneeën een mooie tussenstop in Frankrijk maken en zagen op internet deze camping aan een meer. Lekker een dagje zwemmen dachten we. Nee...Het meer is er niet..opgedroogd..maar niet zo aangekondigd en uitgelegd op hun website. Wel fijn die ruime plekken in september. De afwezigheid van mensen en geluid. Tegelijk ook het trieste dorp Fours waar veel huizen te koop staan. Fransen trekken weg en Nederlanders maken hun droom waar. Maar als ik op vakantie ga in een ander land vind ik het leuker de cultuur van een ander land te leren kennen...niet alleen landgenoten ontmoeten. En de beloofde croissants ontbreken in de ochtend. De uitgeklede versie van het hoogseizoen? Vuedulac is pasdulac.