Camping Vue du Lac

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Yvette Klinkenberg

het kan een mooie plek zijn

Yvette Klinkenberg
9-8-2018

pluspunten: ruime plaatsen, kris kras verspreid over glooiend terrein, fijne sfeer onder kampeerders, kindvriendelijk (waardoor het wel een drukte is in het hoogseizoen)

neutraal: er is een diversiteit aan plekken (volle zon/schaduw/halfschaduw), niet veel te doen op <45 autominuten

minpunten: er zijn veel meer dan 55 plaatsen (75 auto's) en dat zorgt voor een overbelast sanitair, warm water wordt 's middags uitgeschakeld om te besparen, wifi werkt niet, receptie/winkel zeer beperkt geopend, we hadden geboekt voor een camping aan een meertje, maar het meertje bleek er niet te zijn dit jaar