Camping Vue du Lac

Laatste review

Comme Dieu en France

Ed,
16-9-2018

Ik kan beter zeggen wat niet goed was, want ben ben ik meteen klaar!

Heeeeerlijk wat hebben wij weer genoten. Hier is het echt genieten comme Dieu en France.

Ik hoop alleen dat voor het nieuwe seizoen het meer weer vol raakt met water, maar daar kan de vriendelijke en zorgzame eigenaar niets aan doen.

Dank voor het heerlijke verblijf.

99 reviews over Camping Vue du Lac in het Nederlands

Comme Dieu en France

Ed,
16-9-2018

Ik kan beter zeggen wat niet goed was, want ben ben ik meteen klaar!

Dank voor het heerlijke verblijf.

Nooit meer

Monique,
7-9-2018

We wilden op de terugreis van de Pyreneeën een mooie tussenstop in Frankrijk maken en zagen op internet deze camping aan een meer. Lekker een dagje zwemmen dachten we. Nee...Het meer is er niet..opgedroogd..maar niet zo aangekondigd en uitgelegd op hun website. Wel fijn die ruime plekken in september. De afwezigheid van mensen en geluid. Tegelijk ook het trieste dorp Fours waar veel huizen te koop staan. Fransen trekken weg en Nederlanders maken hun droom waar. Maar als ik op vakantie ga in een ander land vind ik het leuker de cultuur van een ander land te leren kennen...niet alleen landgenoten ontmoeten. En de beloofde croissants ontbreken in de ochtend. De uitgeklede versie van het hoogseizoen? Vuedulac is pasdulac.

Heerlijke camping voor mens en hond

Ed en Madeleine Verweij,
28-8-2018

Vier jaar geleden hebben we ook op deze camping gestaan en was het verblijf heerlijk, nu nog meer! Wat hebben de eigenaren een werk verzet de afgelopen jaren en wat is het terrein mooi geworden! Prima en schoon sanitair, fijne broodjesservice.

Een klein minpuntje wat wij vier jaar geleden ook al vonden is dat het water in de douche wel wat warmer mag zijn., maar dat is dan is dan ook het enige.

Wederom een heerlijk verblijf gehad op Vue du Lac met onze twee Berners, echt een aanrader!

Gemiste kans

Menno,
20-8-2018

Drie weken mogen verblijven. Bij aankomst rommelig ontvangen, maar uiteindelijk een prima plek voor onze tent. Voor het aantal gasten die er kunnen verblijven zijn er veel te weinig sanitaire voorzieningen en met 4 afwasplaatsen sta je vaak in de rij. Ook de toiletten en douches zijn veel te weinig voor het aantal gasten, waardoor je moet wachten en waardoor het gewoon vies wordt. Doucheputjes overstromen door de hoeveelheid haren, wc's die verstopt zijn en er dan nog minder zijn en ga zo maar door. Ook hebben we meerdere malen aangegeven dat het licht stuk was. Helaas is deze in onze vakantie niet meer vervangen. Het meer was leeggepompt en dus moest er uitgeweken worden voor een alternatief. Misschien een idee om dan een paar zwembadjes voor de gasten te plaatsen. De eigenaren zijn hele lieve mensen en proberen te helpen daar waar mogelijk.

Mooie camping

Jasper,
16-8-2018

Leuke en sympathieke camping met vriendelijke eigenaren. Mooie ruime plekken.

het kan een mooie plek zijn

Yvette Klinkenberg,
9-8-2018

pluspunten: ruime plaatsen, kris kras verspreid over glooiend terrein, fijne sfeer onder kampeerders, kindvriendelijk (waardoor het wel een drukte is in het hoogseizoen)

neutraal: er is een diversiteit aan plekken (volle zon/schaduw/halfschaduw), niet veel te doen op <45 autominuten

minpunten: er zijn veel meer dan 55 plaatsen (75 auto's) en dat zorgt voor een overbelast sanitair, warm water wordt 's middags uitgeschakeld om te besparen, wifi werkt niet, receptie/winkel zeer beperkt geopend, we hadden geboekt voor een camping aan een meertje, maar het meertje bleek er niet te zijn dit jaar

Misleid

M.,
2-8-2018

Het meer was er dit jaar niet en de campingeigenaren hadden besloten nog wat extra velden vol te zetten. Het gevolg was met 4 douches voor 300 man wel te raden. We zijn na twee dagen vertrokken en hebben wel netjes ons geld terug gekregen. Bij de ingang hangt een bordje ‘Natuurkampeerterrein’, nou niet in het hoogseizoen!

Jolanda,
9-6-2018

Het is een heerlijke rustige camping. Je kunt hier echt ontstressen. Wij zijn hier nu al een paar keer in het voorjaar geweest en bevalt prima. Het sanitair is mooi en schoon. Het enige nadeel is dat je zo ongeveer 20 km moet rijden voor je boodschappen. De eigenaren Martin en Laura zijn fijne behulpzame en lieve mensen. Ons zie je hiet zeker weer terug.

kamperen, zoals kamperen moet zijn...

Ellen en Flip, Krommenie,
21-9-2017

Een camping waar gastvrijheid en ongedwongenheid hoog in het vaandel staan; geen strak en krap ingedeelde velden, maar ruime plekken; gelukkig geen verlichting rond de plekken, dus de duisternis is daar nog echt; een aantal praktische fikplekken; de broodservice was goed.

Je moet wel rekening houden dat de afstanden tot een grote winkel groot zijn, maar in het dorpje is ook een goede super te vinden.

Rond het meer kun je prima hardlopen en wandelen is er ook goed te doen.

Wat een heerlijk plekje.

Brando Landsman,
31-8-2017

Wat een waanzinnig fijne vakantie. Wat een Rust,mooie natuurlijke camping met veel ruimte . Fijne mensen. Voor kinderen is er genoeg te beleven. Echt een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vue du Lac in Fours (Nièvre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vue du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.