Camping Vue du Lac

96 reviews over Camping Vue du Lac in het Nederlands

Mooie camping

Jasper
16-8-2018

Leuke en sympathieke camping met vriendelijke eigenaren. Mooie ruime plekken.

het kan een mooie plek zijn

Yvette Klinkenberg
9-8-2018

pluspunten: ruime plaatsen, kris kras verspreid over glooiend terrein, fijne sfeer onder kampeerders, kindvriendelijk (waardoor het wel een drukte is in het hoogseizoen)

neutraal: er is een diversiteit aan plekken (volle zon/schaduw/halfschaduw), niet veel te doen op <45 autominuten

minpunten: er zijn veel meer dan 55 plaatsen (75 auto's) en dat zorgt voor een overbelast sanitair, warm water wordt 's middags uitgeschakeld om te besparen, wifi werkt niet, receptie/winkel zeer beperkt geopend, we hadden geboekt voor een camping aan een meertje, maar het meertje bleek er niet te zijn dit jaar

Misleid

M.
2-8-2018

Het meer was er dit jaar niet en de campingeigenaren hadden besloten nog wat extra velden vol te zetten. Het gevolg was met 4 douches voor 300 man wel te raden. We zijn na twee dagen vertrokken en hebben wel netjes ons geld terug gekregen. Bij de ingang hangt een bordje ‘Natuurkampeerterrein’, nou niet in het hoogseizoen!

Jolanda
9-6-2018

Het is een heerlijke rustige camping. Je kunt hier echt ontstressen. Wij zijn hier nu al een paar keer in het voorjaar geweest en bevalt prima. Het sanitair is mooi en schoon. Het enige nadeel is dat je zo ongeveer 20 km moet rijden voor je boodschappen. De eigenaren Martin en Laura zijn fijne behulpzame en lieve mensen. Ons zie je hiet zeker weer terug.

kamperen, zoals kamperen moet zijn...

Ellen en Flip, Krommenie
21-9-2017

Een camping waar gastvrijheid en ongedwongenheid hoog in het vaandel staan; geen strak en krap ingedeelde velden, maar ruime plekken; gelukkig geen verlichting rond de plekken, dus de duisternis is daar nog echt; een aantal praktische fikplekken; de broodservice was goed.

Je moet wel rekening houden dat de afstanden tot een grote winkel groot zijn, maar in het dorpje is ook een goede super te vinden.

Rond het meer kun je prima hardlopen en wandelen is er ook goed te doen.

Wat een heerlijk plekje.

Brando Landsman
31-8-2017

Wat een waanzinnig fijne vakantie. Wat een Rust,mooie natuurlijke camping met veel ruimte . Fijne mensen. Voor kinderen is er genoeg te beleven. Echt een aanrader.

Heerlijke natuurbeleving op een relaxede camping.

Bert en Margo van der Molen
22-7-2017

Een paradijselijk plekje in centraal Frankrijk. Rust, ruimte en relaxede mensen. De eigenaars zijn behulpzaam en vriendelijk en er is altijd tijd voor een praatje. In de directe omgeving is niet zo heel veel te doen ( verwacht geen terrasjes en restaurantjes in de nabije omgeving ) maar als je even rijdt kun je van alles beleven. Voor kinderen is de camping denk ik ook geweldig; voor allerlei leeftijden volop speelgelegenheid. Nieuw sanitair werd tijdens ons verblijf gebouwd en afgemaakt en ziet er super uit !

Broodservice, ijsjes & wijn kopen en patat bakken waren welkome services die aangeboden werden.

Traumhaft

Paul Ras
12-7-2017

Einfach ein sehr schönes Campingplatz. Super freundlicher Eigentümer. Kinder können überall spielen. Pubertierenden haben eigenes Zelt mit Feuerplatz. Niemals Lärm weil der Platz groß ist. Jeder versteht sich mit jedem. Grillen, Schwimmen, Traumhaft

Rust en ruimte

Y Dorland
5-6-2017

Op doorreis wilden we een dag even bij komen op deze camping. We waren hierin 2005 ook geweest en wat is er ongelooflijk hard gewerkt om dit tot stand te brengen. Wat een rust en ruimte. Wat een heerlijke plek. En nog wordt er hard gewerkt om de kritiek punten in de vorige reviews weg te werken. De toiletten en douches zijn o dertussen uitgebreid en worden verder uitgebreid. Kortom een plek om terug te keren en de ontwikkelingen verder te volgen. We zijn uiteindelijk 5 dagen gebleven en komen zeker terug. Een aanrader........

Warm welkom, veel informatie beschikbaar, veel kinderfaciliteiten.

Niet: smalle onoverzichtelijke weg.

Camping Vue du Lac 8.1 10 96 .