Camping Vue du Lac

101 reviews over Camping Vue du Lac in het Nederlands

Nooit meer

Anne,
5-2-2019

Voor ons nooit meer. Eigenaren hebben een andere voorstelling van een paradijs dan wij. De plekken beneden bij het water hebben schaduw en daar is het nog wel fijn. Hogerop sta je in de volle zon en in de stof van de skelterbaan. Naast ons stonden mensen die een schaduwplek hadden gereserveerd maar in de zon naast de skelterbaan werden gezet. De eigenaren bakken zelf friet en hamburgers in hun huis, waar de keuken smerig en overvol is. Hectisch heen en weer geloop, geen hygiëne. De skelterbaan zorgde vaak voor gevaarlijke situaties waarbij kinderen onder grote omgevallen skelters terecht kwamen. Ook hebben we menige botsing gezien. Al met al niet meer voor ons.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Eigenaren Camping Vue du Lac, eigenaresse, 11-3-2019

Beste Anne, dank je wel voor je verhaal, jammer dat onze mooie natuurcamping bij jullie een ander gevoel heeft gegeven dan onze bedoeling en dat u dit pas in februari 2019 meld via deze beoordeling. Het was beter geweest om bij ons langs te komen en dit te bespreken, zodat u bijvoorbeeld de rest van uw vakantie ergens anders had kunnen doorbrengen. Op de skelterbaan word veel plezier gemaakt door jong en oud en wij geven ook aan dat er normaal geskelterd dient te worden, het is helaas niet tegen te houden dat er in het spel van kinderen wel eens een botsingen plaatsvindt. We gaan er wel van uit dat er ook door de ouders hier op word gelet en indien nodig hier actie in wordt ondernomen, zeg maar de gewone sociale regels net als in het normale leven. Frietjes en hamburgers bakken wij inderdaad bij het huis, het plan is dit in 2019 te verhuizen naar een friterie op de camping. We hopen dat u voor dit jaar een wel een mooie passende camping zult vinden. We wensen u alvast een prettige vakantie toe.

Met meer, heerlijk

Josephine Oosterloo,
7-1-2019

Het is een mooie, fijne camping met ontzettend aardige eigenaren. Helaas was het meertje drooggevallen en ontzettend heet afgelopen zomer. Daarom zijn we eerder dan gepland vertrokken. Mét meertje was het heerlijk geweest!

Eigenaren camping Vue du Lac, eigenaresse, 11-3-2019

Beste Josephine, wat een aardig bericht, daar worden wij helemaal blij van, dank je wel. Mocht je dit jaar weer deze kant op komen, nou het meer zit weer vol water hoor. Wie weet tot ziens. A bientôt ?

Comme Dieu en France

Ed,
16-9-2018

Ik kan beter zeggen wat niet goed was, want ben ben ik meteen klaar! Heeeeerlijk wat hebben wij weer genoten. Hier is het echt genieten comme Dieu en France. Ik hoop alleen dat voor het nieuwe seizoen het meer weer vol raakt met water, maar daar kan de vriendelijke en zorgzame eigenaar niets aan doen. Dank voor het heerlijke verblijf.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Eigenaren camping Vue du Lac, eigenaresse, 11-3-2019

Beste Ed, neem je zwembroek maar mee voor dit jaar want het meer staat weer vol water, weer een plaatsje aan het meer ? We zien er naar uit jullie hier weer te mogen verwelkomen.

Nooit meer

Monique,
7-9-2018

We wilden op de terugreis van de Pyreneeën een mooie tussenstop in Frankrijk maken en zagen op internet deze camping aan een meer. Lekker een dagje zwemmen dachten we. Nee...Het meer is er niet..opgedroogd..maar niet zo aangekondigd en uitgelegd op hun website. Wel fijn die ruime plekken in september. De afwezigheid van mensen en geluid. Tegelijk ook het trieste dorp Fours waar veel huizen te koop staan. Fransen trekken weg en Nederlanders maken hun droom waar. Maar als ik op vakantie ga in een ander land vind ik het leuker de cultuur van een ander land te leren kennen...niet alleen landgenoten ontmoeten. En de beloofde croissants ontbreken in de ochtend. De uitgeklede versie van het hoogseizoen? Vuedulac is pasdulac.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Eigenaren camping Vue du Lac, eigenaresse, 11-3-2019

Beste Monique, wat fijn dat je genoten hebt van onze natuurcamping met ruime plekken en echte stilte, helemaal zoals wij het bedoeld hebben. Het meer is nu anno Maart 2019 weer helemaal gevuld met water dus er is veel waterplezier in het verschiet. Wel willen we even aangeven dat wij op onze website ruim van te voren hebben aangegeven dat het meer vorig jaar leeg zou blijven, hierover is zelf uitvoerig gecorrespondeerd via facebook en via beoordelingswebsites. De broodservice bieden wij zoals aangegeven op onze website alleen in het hoogseizoen, tenzij er genoeg animo voor is in het voor- en naseizoen. Op cultureel gebied is hier in tegenstelling wat u aangeeft zelfs erg veel te ondernemen, informeert u zich eens via onze website daar hebben we al veel toeristische tips voor u staan. We wensen u een fijne vakantie toe.

Heerlijke camping voor mens en hond

Ed en Madeleine Verweij,
28-8-2018

Vier jaar geleden hebben we ook op deze camping gestaan en was het verblijf heerlijk, nu nog meer! Wat hebben de eigenaren een werk verzet de afgelopen jaren en wat is het terrein mooi geworden! Prima en schoon sanitair, fijne broodjesservice. Een klein minpuntje wat wij vier jaar geleden ook al vonden is dat het water in de douche wel wat warmer mag zijn., maar dat is dan is dan ook het enige. Wederom een heerlijk verblijf gehad op Vue du Lac met onze twee Berners, echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

Gemiste kans

Menno,
20-8-2018

Drie weken mogen verblijven. Bij aankomst rommelig ontvangen, maar uiteindelijk een prima plek voor onze tent. Voor het aantal gasten die er kunnen verblijven zijn er veel te weinig sanitaire voorzieningen en met 4 afwasplaatsen sta je vaak in de rij. Ook de toiletten en douches zijn veel te weinig voor het aantal gasten, waardoor je moet wachten en waardoor het gewoon vies wordt. Doucheputjes overstromen door de hoeveelheid haren, wc's die verstopt zijn en er dan nog minder zijn en ga zo maar door. Ook hebben we meerdere malen aangegeven dat het licht stuk was. Helaas is deze in onze vakantie niet meer vervangen. Het meer was leeggepompt en dus moest er uitgeweken worden voor een alternatief. Misschien een idee om dan een paar zwembadjes voor de gasten te plaatsen. De eigenaren zijn hele lieve mensen en proberen te helpen daar waar mogelijk.

Mooie camping

Jasper,
16-8-2018

Leuke en sympathieke camping met vriendelijke eigenaren. Mooie ruime plekken.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

het kan een mooie plek zijn

Yvette Klinkenberg,
9-8-2018

pluspunten: ruime plaatsen, kris kras verspreid over glooiend terrein, fijne sfeer onder kampeerders, kindvriendelijk (waardoor het wel een drukte is in het hoogseizoen)

neutraal: er is een diversiteit aan plekken (volle zon/schaduw/halfschaduw), niet veel te doen op <45 autominuten

minpunten: er zijn veel meer dan 55 plaatsen (75 auto's) en dat zorgt voor een overbelast sanitair, warm water wordt 's middags uitgeschakeld om te besparen, wifi werkt niet, receptie/winkel zeer beperkt geopend, we hadden geboekt voor een camping aan een meertje, maar het meertje bleek er niet te zijn dit jaar

Misleid

M.,
2-8-2018

Het meer was er dit jaar niet en de campingeigenaren hadden besloten nog wat extra velden vol te zetten. Het gevolg was met 4 douches voor 300 man wel te raden. We zijn na twee dagen vertrokken en hebben wel netjes ons geld terug gekregen. Bij de ingang hangt een bordje ‘Natuurkampeerterrein’, nou niet in het hoogseizoen!

Jolanda,
9-6-2018

Het is een heerlijke rustige camping. Je kunt hier echt ontstressen. Wij zijn hier nu al een paar keer in het voorjaar geweest en bevalt prima. Het sanitair is mooi en schoon. Het enige nadeel is dat je zo ongeveer 20 km moet rijden voor je boodschappen. De eigenaren Martin en Laura zijn fijne behulpzame en lieve mensen. Ons zie je hiet zeker weer terug.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vue du Lac in Fours (Nièvre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vue du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.