Camping Vue du Lac

8,2

92 reviews over Camping Vue du Lac in het Nederlands

Jolanda
9-6-2018

Het is een heerlijke rustige camping. Je kunt hier echt ontstressen. Wij zijn hier nu al een paar keer in het voorjaar geweest en bevalt prima. Het sanitair is mooi en schoon. Het enige nadeel is dat je zo ongeveer 20 km moet rijden voor je boodschappen. De eigenaren Martin en Laura zijn fijne behulpzame en lieve mensen. Ons zie je hiet zeker weer terug.

kamperen, zoals kamperen moet zijn...

Ellen en Flip, Krommenie
21-9-2017

Een camping waar gastvrijheid en ongedwongenheid hoog in het vaandel staan; geen strak en krap ingedeelde velden, maar ruime plekken; gelukkig geen verlichting rond de plekken, dus de duisternis is daar nog echt; een aantal praktische fikplekken; de broodservice was goed.

Je moet wel rekening houden dat de afstanden tot een grote winkel groot zijn, maar in het dorpje is ook een goede super te vinden.

Rond het meer kun je prima hardlopen en wandelen is er ook goed te doen.

Wat een heerlijk plekje.

Brando Landsman
31-8-2017

Wat een waanzinnig fijne vakantie. Wat een Rust,mooie natuurlijke camping met veel ruimte . Fijne mensen. Voor kinderen is er genoeg te beleven. Echt een aanrader.

Heerlijke natuurbeleving op een relaxede camping.

Bert en Margo van der Molen
22-7-2017

Een paradijselijk plekje in centraal Frankrijk. Rust, ruimte en relaxede mensen. De eigenaars zijn behulpzaam en vriendelijk en er is altijd tijd voor een praatje. In de directe omgeving is niet zo heel veel te doen ( verwacht geen terrasjes en restaurantjes in de nabije omgeving ) maar als je even rijdt kun je van alles beleven. Voor kinderen is de camping denk ik ook geweldig; voor allerlei leeftijden volop speelgelegenheid. Nieuw sanitair werd tijdens ons verblijf gebouwd en afgemaakt en ziet er super uit !

Broodservice, ijsjes & wijn kopen en patat bakken waren welkome services die aangeboden werden.

Rust en ruimte

Y Dorland
5-6-2017

Op doorreis wilden we een dag even bij komen op deze camping. We waren hierin 2005 ook geweest en wat is er ongelooflijk hard gewerkt om dit tot stand te brengen. Wat een rust en ruimte. Wat een heerlijke plek. En nog wordt er hard gewerkt om de kritiek punten in de vorige reviews weg te werken. De toiletten en douches zijn o dertussen uitgebreid en worden verder uitgebreid. Kortom een plek om terug te keren en de ontwikkelingen verder te volgen. We zijn uiteindelijk 5 dagen gebleven en komen zeker terug. Een aanrader........

Warm welkom, veel informatie beschikbaar, veel kinderfaciliteiten.

Niet: smalle onoverzichtelijke weg.

Geweldig mooi en heerlijk voor kinderen

Mirjam
        1-2-2017

Hier kom je echt aan je rust toe! Kinderen kunnen heerlijk vrij spelen. Er zijn diverse leuke speeltuintjes, trampoline, skelterbaan en ook voor pubers is er een plek om te chillen.

Het meer is prachtig en heerlijk zwemwater.

Sanitair kan wel wat uitgebreid worden maar wij hebben het niet als vervelend ervaren af en toe te moeten wachten.

Wij hadden de (enige) verhuur caravan geboekt.

Een oud ding maar prima voor een basic verblijf. En omdat het geen luxe caravan is betaal je ook

Niet de hoofdprijs. Ons zoontje vond het slaapkamertje met stabelbed helemaal leuk!

Dit is een camping waar alles gewoon lekker vrij, gemoedelijk en relaxed is.

Het Paradijs met een kleine maar

Zomer 2016
        25-1-2017

Top voor kleine kinderen, en voor de ouders. Superplek om te kamperen. Heerlijk. Een water om te zwemmen. Autovrij. Vuurtje stoken. s Avonds sterren tellen. Heimwee en nostalgie naar de eigen kinderjaren.

Als je even kijkt, binnen een uurtje rijden veel te doen qua cultuur, steden, etc. Op 15 min grote supermarkten.

Één klein puntje: bouw een paar toiletten en douches bij jongen. Iedereen die je sprak op de camping was lyrisch, maar telkens de douches en toiletten: veel te weinig, wachten, wachten, en als je niet bij de pinken was koud water in de douche. We moeten wel zeggen: er werd alles aan gedaan om ze netjes te houden, en ze waren eigenlijk nooit vies.

Oude reviews (archief)

Heerlijke camping voor gezin met kinderen

Michael Dekker
        4-9-2016

De sfeer op deze camping is echt heerlijk. Veel kinderen die hun eigen gang kunnen gaan (als ze kunnen zwemmen). Voor de ouders geeft dit rust, om bij voorbeeld lekker ongestoord te kletsen of te lezen. En voor de ouders die niet stil kunnen zitten is er genoeg te klussen op de camping.

De omgeving biedt genoeg ruimte voor uitstapjes. In het hoogseizoen zijn er altijd leuke dingen te vinden met Romeinen etc. De Morvan is dicht bij en heft lekkere plekjes die heerlijk koel zijn met water

De sanitaire voorzieningen zijn ontoereikend voor het aantal plaatsen in de zomer. Wij hebben er niet zo aan gestoord, maar het behoeft wel verbetering. Martin heeft dit op de agenda staan, volgend seizoen is het er vast wel.

Heerlijke plek voor gezinnen en rustzoekers

Cornelissen
        1-9-2016

Prachtige natuurcamping, ruime plekken, mooie ligging

Zeer vriendelijke eigenaren, goed bereikbaar en gastvrij / klantgericht

Fantastische speelgelegenheid en voorzieningen voor kinderen

Veel nederlandse kinderen

Omgeving is mooi en rustig, geschikt voor natuurliefhebbers en rustzoekers. Dorpjes in de omgeving zijn niet bijzonder maar alles is bij de hand. Wij zijn de camping amper af geweest omdat de kinderen heerlijk speelden en wij eindelijk een boek konden lezen.

Zeer gezellige en gastvrije Tables d'Hotes. Broodservice is goed en wij en ijsjes te koop bij de receptie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vue du Lac in Fours (Nièvre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vue du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vue du Lac scoort een 8.2 uit 10 op basis van 93 reviews.