Camping Ferme Auberge de Malo

1 review over Camping Ferme Auberge de Malo in het Nederlands

zeer eenvoudig

Gerard Rademakers
23-6-2012

grasveld direct aan de (niet drukke) weg. Klein hokje, waarin 1 wasbak, 1, wc en 1 douche. Beheerder komt eens per dag langs om centen om te halen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ferme Auberge de Malo in Etrigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ferme Auberge de Malo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.