Camping Des 2 Rives

151 reviews over Camping Des 2 Rives in het Nederlands

Aanrader!

Marloes
6-5-2018

We waren van 30 april tot 5 mei op deze camping. Echt laagseizoen dus, maar we hebben het hartstikke goed gehad. De camping was ontzettend netjes. Gras, bomen, struiken allemaal keurig bijgewerkt en we werden hartelijk ontvangen door René en Franka.

We zaten in een mobil home, ook die weer keurig achoongemaakt en fris van binnen en buiten. Drie kleine slaapkamers en een eigen wc en badkamertje: heerlijk. De mobile homes staan naast elkaar voor het speelveld, naast de ingang: perfect!

Er waren deze week geen andere kinderen dus onze kinderen hadden het speeltuintje en het riviertje voor zichzelf.

De carrefour en het dorpje zijn op loopafstand: ideaal. De volgende supermarkt is 20 minuten rijden, dus we hebben alles bij deze winkel gedaan. Het is voor franse begrippen een kleine supermarkt, maar voor ons helemaal prima.

We zijn naar luzy geweest, op de top van Uchon (tip! Roche de carnaval) vrijdagochtend naar de markt in Autun.

heerlijk

Nico Witte
3-2-2018

goede ligging

lekker rustig

gezellig

ideaal met hond

De camping ligt aan 2 rivieren. De kleinste is meer een brede sloot. De 'hoofdrivier' is geschikt om te vissen, te zwemmen en te kanoën. Dit is wel afhankelijk van de waterstand. De huuraccomodaties liggen rondom een groot speelveld voor kinderen. De andere plaatsen zijn voor een groot deel aan de rivier, maar niet allemaal. Er loopt een elektriciteitsmast dwars over de camping. Als je hier gevoelig voor bent zijn de plaatsen b5, b6 en b7 ongeschikt voor je. Er zijn heel veel Nederlanders. Erg leuke camping voor kinderen in de basisschool leeftijd. Er is een kleine Carrefour op loopafstand van de winkel. De omgeving is geschikt om te fietsen. Het sanitair is prima. Wel zelf papier en zeep meenemen.

Leuke gemoedelijke camping

Trudie Tijssen
8-8-2017

Mooie camping. Slim opgelost door onderbroken heggen te plaatsen achter de plaatsen aan de rivier. Mooie combinatie van doorgang/toegang tot rivier en privacy. Leuk riviertje voor kinderen om in te spelen en in te zwemmen. PRachtige wandelomgeving met goede wandeltips van de eigenaren. Gezamelijk diner op zondagavond is een aanrader! Gezellig en prima prijs/kwaliteitverhouding!

We hebben kostenloos gebruik kunnen maken van een kamer zodat we onze tent droog in konden pakken en de volgende dag vroeg konden vertrekken naar onze volgende kampeerplek.

Geweldige camping aan een riviertje

Marianne
22-7-2017

Camping "des 2 rives" is een mooie natuurlijke camping. Veel bomen en leuk aan het water. Het is er heerlijk rustig en de sfeer is gemoedelijk. Fijne douches en sanitair is schoon. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Bijna elke dag is er wel iets van een patatje of pizza te halen als je niet wil koken of zelfs gezamenlijk eten op het terras. Alle verdere voorzieningen op loopafstand. Leuke wandelroute langs rivier daarnaar toe. Wij waren hier maar 2 dagen op doorreis, maar hebben besloten zeker terug te komen. Nog genoeg te doen hier.

Leuk

Tiiny
19-7-2017

Kan leuk zijn , als het terras wordt opgevrolijkt en open is !Bij weinig gasten slechts 1 toiletgebouw open . Prijs kwaliteit verhouding is daardoor niet reeel ! Vriendelijke eigenaren .

Eenvoudige camping aan rivier.

Aad van der Gulik
18-7-2017

De plaatsen waren prima. Alleen een aantal bomen (Linden) gaven veel rotzooi op caravan, tent en auto. Bomen zijn aan snoeibeurt toe. Kon nog voor het seizoen. Sanitair was deels open. Alleen in weekend met veel Zwitserse jongeren (geen enkele last) ook het "hoofd"gebouw. Geen mogelijkheid om handen te wassen na toiletbezoek. Alleen bij de afwas en was.Hele vriendelijke en behulpzame eigenaren. Wandelend boodschappen doen. Waar vindt je dat?

Super gezellig, rustig en schoon!

Theo Franken
10-7-2017

Goed onderhouden camping in een mooie omgeving en vooral rust.

De camping is niet supermodern maar dat past ook niet in deze omgeving. Je campeert op een prachtig onderhouden terrein wat veel weg heeft van een park. Het sanitair is zeer schoon en de douches zijn perfect bovendien is het oudste sanitair gebouw verwarmd.De eigenaren zijn zeer behulpzaam en aardig.Bakkers, slagers en supermarkt liggen op loopafstand. Er is ook een geweldig goed restaurant aan de overkant van de camping. Er zijn fiets en wandelroutes bij de receptie zodat de sportieve vakantieganger zich hier niet hoeft te vervelen. De omgeving vonden we prachtig en het fijne is dat het op nog geen dag rijden ligt van Nederland.

Eenvoudig maar ok

Enske
2-4-2017

Wij hebben de gebruik gemaakt van de camping als doortrek camping. Vriendelijke ontvangst - kleine Carrefour op wandelafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des 2 Rives in Etang-sur-Arroux (Saone et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des 2 Rives zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Des 2 Rives scoort een 8.4 uit 10 op basis van 155 reviews.