Etang-sur-Arroux (Saone et Loire)

We hebben een aantal aanbieders voor Etang-sur-Arroux (Saone et Loire) voor je op een rij gezet:

vakantie Etang-sur-Arroux (Saone et Loire)

Reviews over Etang-sur-Arroux (Saone et Loire)

Geweldig

Geertje,
    18-11-2018

Gezellig camping met Nederlandse beheerders

Gereisd met partner in juli 2018

Aanrader als vakantie bedoeld is om te onthaasten

Marian,
    30-9-2018

Wij hebben ons hier in juli en augustus 3 weken uitstekend vermaakt. Tezamen met een bevriend stel hebben we genoten van de omgeving, de enorme ruime plekken aan de rivier, plaatsen met zowel zon als broodnodige schaduw en niet in het minst genoten van de hardwerkende super enthousiaste eigenaren. We gaan elk jaar naar een andere omgeving en hebben al heel erg veel campingeigenaren meegemaakt, maar Rene en Franka staan in de top 3. Ze laten alles vallen om het je naar de zin te maken.

We voelen ons toch even geroepen om te reageren op de hiervoor staande review. Het sanitair was inderdaad wat ouder maar elke dag brandschoon. Wat zoek je op een camping? Schreeuwerige disco, een grote supermarkt, subtropisch zwembad en kermisachtige attracties dan inderdaad de camping voorbij rijden of zoek je juist vooral rust, ruimte, mooie natuur en prachtige omgeving dan is deze camping absoluut een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

Voor herhaling vatbaar!!

De Broekies,
    5-8-2018

Mooie simpele camping met vriendelijke, behulpzame Nederlandse eigenaren Rene en Franka. Je kan er brood(jes) bestellen, flessen huiswijn , biertjes en ijsjes kopen. 2 x in de week kun je er friet met frikandel, hamburger en kipnuggets eten. 1 x in de week komt er een pizzabus waar je pizza’s van te voren kan bestellen. 2 x in de week wordt er een terrasdiner georganiseerd met wisselende gerechten een echte aanrader!

Buurtsupermarkt op loopafstand net zoals een bakker. Genoeg te zien in de omgeving zoals opgravingen , autoroutes, tempel etc.

Wij stonden aan het riviertje , mooie schaduwrijke kampeerplekken wat wel erg prettig is ! Receptie is gesloten tussen 12:00 uur en 14:00 uur net als de bezienswaardigheden en winkels!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie camping

Annelies,
    25-7-2018

Parkachtige camping met grote plaatsen waarvan verschillende langs de rivier d'Arroux.

Schoon sanitair.

Vriendelijke ontvangst en veel documentatie over de omgeving.

Aardig stadje met supermarkt, bakkers en diverse andere winkel.

Gereisd met partner in april 2018

Aanrader!

Marloes,
    6-5-2018

We waren van 30 april tot 5 mei op deze camping. Echt laagseizoen dus, maar we hebben het hartstikke goed gehad. De camping was ontzettend netjes. Gras, bomen, struiken allemaal keurig bijgewerkt en we werden hartelijk ontvangen door René en Franka.

We zaten in een mobil home, ook die weer keurig achoongemaakt en fris van binnen en buiten. Drie kleine slaapkamers en een eigen wc en badkamertje: heerlijk. De mobile homes staan naast elkaar voor het speelveld, naast de ingang: perfect!

Er waren deze week geen andere kinderen dus onze kinderen hadden het speeltuintje en het riviertje voor zichzelf.

De carrefour en het dorpje zijn op loopafstand: ideaal. De volgende supermarkt is 20 minuten rijden, dus we hebben alles bij deze winkel gedaan. Het is voor franse begrippen een kleine supermarkt, maar voor ons helemaal prima.

We zijn naar luzy geweest, op de top van Uchon (tip! Roche de carnaval) vrijdagochtend naar de markt in Autun.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018
Etang-sur-Arroux (Saone et Loire) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 23 reviews