• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Sorteren

Reviews over Etang-sur-Arroux (Saone et Loire)

Centraal

Marloes
    8-5-2018

Etang is maar een klein dorpje, maar wél een heel handig dorpje! Er zit een prima supermarkt, tankstation, paar winkeltjes, restaurantjes... eerste supermarkt zit op 20 minuten rijden, dus ik was blij dat we hier verbleven en zo makkelijk even wat konden halen.

Vanaf camping des 2 rives kan je kanoën, maar ook even een ijsje halen en spelen in de speeltuin (Nederlandse eigenaren)

Heerlijk ontspannend

Nico
    15-11-2015
    Hier is minder gewoon goed

klein dorpje met alles erop en eran!

Petra Goossens
    18-8-2015
    Etang-sur-Arroux is een prachtig, klein dorpje gelegen aan een rivier. Het heeft alle voorzieningen, die je nodig hebt als toerist. Echt genieten dus!

rustige omgeving

fam. weijers
    28-7-2015
    In het dorp zelf niet veel te beleven. Wel een goede supermarkt op loopafstand en in de buurt vele mooie kastelen en wandelroutes.

rustig dorp

frank
    15-7-2015
    een prima rustig dorp met veel te doen inde omgeving
Etang-sur-Arroux (Saone et Loire) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 22 reviews