Hotel Sur Yonne (+ camping)

Hotel Sur Yonne (+ camping)
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sur Yonne (+ camping) voor je op een rij gezet:

102 reviews over Hotel Sur Yonne (+ camping) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fantastisch 👍👍

Bert
10-5-2018

Heel vriendelijke en gastvrije eigenaars. Leuke camping èn appartementen èn leuk hotelletje. Héérlijk eten!

Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

Heerlijk ontspannen vakantie.

Ronald en Diana
22-10-2017

Heerlijke camping, maar ook het hotel en chalets behoren tot de mogelijkheid. Iedere avond (als je dat wilt) kun je aanschuiven bij het vers bereide avondeten. De eigenaren kunnen waanzinnig goed en lekker koken met eigen vers en streekproducten. Zeer rustige camping waar je heerlijk kunt wandelen, fietsen of touren met de motor. Gunstig gelegen, op korte afstand van het merengebied en de grote steden.

Kortom, rust en ruimte voor een ontspannen vakantie!

Prettige kleine camping aan de rand van de Morvan. Leuke dingen te zien in de omgeving als je je er even in verdiept. Verder vooral rust & natuur. Eigenaren geven veel tips voor wandelingen en fietstochten. Je kunt elke avond samen met andere gasten een lekker 3-gangenmenu eten als je dat wilt. Goede sfeer.

Heerlijke vakantie, mooie locatie, warm welkom!

Marid & Co
    27-8-2017

Weer een warm welkom van Peter en Annemieke op de camping. Dit keer 2 weken in de goed verzorgde grote kampeerbungalow wat ons erg goed is bevallen. Natuurlijk ook een aantal keer aangeschoven in het restaurant om lekker en gezellig mee te eten. De jongens hebben weer met veel plezier op het terrein gespeeld en de wereld aan stokken (zwaarden en wandelstokken) gevonden.

Onvergetelijke plek

G Slager Ros
    1-8-2017

Hotel Kamping Sur Yonne is een plek waar rust en gastvrijheid samen gaan met de prachtige natuur van de Morvan

Super, wat een fijne locatie.

Mieke en Leo
    26-6-2017

Hotel Camping sur Yonne ligt in een heerlijke rustige omgeving. Peter en Annemieke, de gastheer en gastvrouw, zorgen voor een ontspannen atmosfeer en koken met liefde en goed. Het is na een dag fietsen heerlijk om aan te schuiven aan de lange gedekte tafels en je ervaringen te delen met de mede hotel- en campinggasten. Heel gezellig en het eten is met recht Bourgondisch te noemen. Wij hebben gebruik gemaakt van de goed beschreven fietsroutes en hebben een heerlijke fietsweek (met e-bikes) achter de rug. We zouden niet weten wat er veranderd zou moeten worden om het ons nog meer naar de zin te maken.

De prachtige omgeving

Hans en Ellie
    7-6-2017

De natuur bewonderen gastvrije eigenaren.het heerlijke eten

Oude reviews (archief)

Heerlijk rustig

Annemieke
    21-11-2016

Prachtige omgeving, gastvrije ontvangst en heerlijk eten. Wel altijd aan tafel met andere gasten, dat moet je wel liggen. Geen interessante steden dichtbij. Veel wandelmogelijkheden. Geen zwembad, maar wel een heerlijk riviertje.

Heerlijke en gastvrije vakantieplek

priscylla beentjes
    23-10-2016

Een zeer gastvrij hotel in een prachtige omgeving op een dag rijden van Nederland. De Morvan is een erg mooi Parc Regional en Sur Yonne is een heerlijke vakantieplek. De gastheer en -vrouw koken echt erg goed en we hebben leuke ontmoetingen gehad aan de ontbijt- en dinertafel. We zijn er goed tot rust gekomen in onze eerste vakantieweek al was het natuurlijk buiten het seizoen in oktober. Er zijn fiets- en wandelroutes beschikbaar met alle noodzakelijke informatie waardoor je zelf niet veel hoeft voor te bereiden. Goede supermarkt op 10 km.

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Henk de With
    4-9-2016

Gezellig aan 1 tafel met veelal onbekende mensen genieten van het heerlijke eten. In de omgeving is veel te zien en te doen en als je gewoon niets wilt kan dat natuurlijk ook gewoon. Schitterende omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sur Yonne (+ camping) in Epiry, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sur Yonne (+ camping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sur Yonne (+ camping) scoort een 9.21 uit 10 op basis van 104 reviews.