Géén boekingskosten
FrankrijkBourgogneEpiryHotels EpiryHotel Sur Yonne (+ camping)

Hotel Sur Yonne (+ camping)

FrankrijkBourgogneEpiry

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sur Yonne (+ camping) voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 107 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 107 reviews
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten

107 Reviews over Sur Yonne (+ camping)

• 9Nicolette curfs12-12-2020

Leuke accommodatie

Leuke kleinschalige accommodatie . Hutje als hotelkamer erg leuk . Ontbijt en avondeten lekker. Hotel een aanrader Uitbaters erg aardig .omgeving was niet zoveel te doen was wel erg jammer.

• 9Familie Engelsman - Vast28-08-2018

Heerlijke vakantieplek!

Wij hebben dit jaar weer met veel plezier ruim twee weken in een van de twee kampeerbungalows gebivakkeerd. Het mooiste plekje op de camping wat ons betreft! Een zeer warm welkom van Peter en Annemieke, meerdere keren “aangeschoven” voor een lekkere maaltijd, afgekoeld bij/in het riviertje, en Jurre heeft zelfs twee keer met veel plezier een spelletje met Peter kunnen doen. Kortom: gezellig en warm, prachtige locatie, heerlijke vakantieplek!

• 9Henry & Carla13-07-2018

Prima plek met aandacht voor de gast.

Voor en na onze fietstocht ‘Tour a Velo de Bourgogne’ verbleven we op Sur Yonne. We hebben 10 nachten in één van de blokhutjes geslapen en alle dagen meegegeten. Tijdens onze fietstocht kon de auto bij hun blijven staan. Peter en Annemiek doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. We hebben mede dankzij hun een fijne vakantie gehad.

• 10Bert10-05-2018

Fantastisch 👍👍

Heel vriendelijke en gastvrije eigenaars. Leuke camping èn appartementen èn leuk hotelletje. Héérlijk eten! Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.

• 10Ronald en Diana22-10-2017

Heerlijk ontspannen vakantie.

Heerlijke camping, maar ook het hotel en chalets behoren tot de mogelijkheid. Iedere avond (als je dat wilt) kun je aanschuiven bij het vers bereide avondeten. De eigenaren kunnen waanzinnig goed en lekker koken met eigen vers en streekproducten. Zeer rustige camping waar je heerlijk kunt wandelen, fietsen of touren met de motor. Gunstig gelegen, op korte afstand van het merengebied en de grote steden. Kortom, rust en ruimte voor een ontspannen vakantie!

• 9Pauline11-09-2017

Kleine camping in rustige omgeving met extra's

Prettige kleine camping aan de rand van de Morvan. Leuke dingen te zien in de omgeving als je je er even in verdiept. Verder vooral rust & natuur. Eigenaren geven veel tips voor wandelingen en fietstochten. Je kunt elke avond samen met andere gasten een lekker 3-gangenmenu eten als je dat wilt. Goede sfeer.

• 10Marid & Co27-08-2017

Heerlijke vakantie, mooie locatie, warm welkom!

Weer een warm welkom van Peter en Annemieke op de camping. Dit keer 2 weken in de goed verzorgde grote kampeerbungalow wat ons erg goed is bevallen. Natuurlijk ook een aantal keer aangeschoven in het restaurant om lekker en gezellig mee te eten. De jongens hebben weer met veel plezier op het terrein gespeeld en de wereld aan stokken (zwaarden en wandelstokken) gevonden.

• 10G Slager Ros01-08-2017

Onvergetelijke plek

Hotel Kamping Sur Yonne is een plek waar rust en gastvrijheid samen gaan met de prachtige natuur van de Morvan

• 10Mieke en Leo26-06-2017

Super, wat een fijne locatie.

Hotel Camping sur Yonne ligt in een heerlijke rustige omgeving. Peter en Annemieke, de gastheer en gastvrouw, zorgen voor een ontspannen atmosfeer en koken met liefde en goed. Het is na een dag fietsen heerlijk om aan te schuiven aan de lange gedekte tafels en je ervaringen te delen met de mede hotel- en campinggasten. Heel gezellig en het eten is met recht Bourgondisch te noemen. Wij hebben gebruik gemaakt van de goed beschreven fietsroutes en hebben een heerlijke fietsweek (met e-bikes) achter de rug. We zouden niet weten wat er veranderd zou moeten worden om het ons nog meer naar de zin te maken.

• 9Hans en Ellie07-06-2017

De prachtige omgeving

De natuur bewonderen gastvrije eigenaren.het heerlijke eten

Hotel Sur Yonne (+ camping) info

Het complex