Hotel Chalet du Montal

Hotel Chalet du Montal
7,8

12 tips over Hotel Chalet du Montal

Martien Smit, 22-6-2015

* Eventueel iets meer variatie bij het ontbijt.

* Ben benieuwd naar de verbouwingsplannen. Ik zou voor iets meer trendy gaan maar doe maar niet té!!

Ine Čiček, 23-5-2015

Ongeveer 2 km van Avallon ligt het dorpje Vault-de-Lugny. In dit dorpje een prachtig 15-eeuws kerkje met een 16-eeuws fresco met een totale lengte van ongeveer 70 m.. Onlangs gerestaureerd en zeer de moeite waard.

Avallon, Vézelay, Autun, leuke oude stadjes om te bezoeken.

Broere, 23-4-2015
De kamers beneden met eigen terras aan de Cure zijn eenvoudig maar ruim en schoon.

Smit, 13-8-2014

- renovatie exterieur wegzijde

- bedienend personeel pro actiever zijn met drinken serveren, we moesten soms te lang wachten om een bestelling te plaatsen

Fam. Staal, 10-6-2014
Voor wat betreft de wandelroutes kunnen alleen maar oordelen over de routes vanaf het hotel. Deze heel mooi uitgelegd. Wel wordt het tijd om de tekst te verduidelijken en aan te passen aan de huidige omstandigheden. Merk punten zijn verdwenen of niet meer zichtbaar. Als je niet oplet verdwaal vrij snel. Een jonge aanplant van dennenbomen is na een aantal jaren niet meer een markant punt. Misschien is het een idee met een eigen herkenningsteken te werken, zoals die van de VTT.
twan krekels, 4-9-2013

de diverse wandelingen aangeboden door het hotel

De middeleeuwse stad Vezelay

Wouter de Baar, 21-6-2013

Neem je hond mee. De kok Isabelle is er helemaal weg van!

Maak niet alleen wandelingen in de regio, maar ga bijvoorbeeld ook rijden op een quad. De eigenaar regelt het zo voor je.

G. de Jonge, 12-5-2013

Als je van fietsen en wandelen houdt ga dan naar Chatal du Montan en geniet van de prachtige natuur.

Je moet wel een goede conditie hebben vanwege hoogteverschillen.

Klaes en Ineke, 13-4-2013
Zorg dat je arriveert met een sportieve instelling.
Fam van Coeverder, 25-12-2012
Stadjes om te bezoeken: Autun, Avallon, Dijon, Vezelay, Noyers sur Serein, Semur en Auxois. Beaune voor de wijnstreek.