Hotel Chalet du Montal

6.1Voldoende

Frankrijk, Bourgogne, Dun Les Places

Op vakantie geweest naar Chalet du Montal?

6.1Voldoende

37 reviews over Hotel Chalet du Montal

• 2019
    4Famille Van den16-07-2019

Dringend opknapbeurt nodig

De kamer was heel onverzorgd : stopcontacten die loshingen of niet werkten, spot die uit het plafond bengelde, plafond op verschillende plaatsen stuk, muffe schimmelgeur in de hele kamer ( schimmel ook zichtbaar achter het losgekomen plafond ), badkamerdeur ging niet volledig open en slapen op een dun matrasje op een soort vouwbedje, gordijnen van de slaaphoek te kort om het hele raam te bedekken, vieze zetel met vuile plekken op, badkamerspiegel vies. Het is een toplocatie en het zou een hotel kunnen zijn waar weinigen aan kunnen tippen, maar dan is er werk aan. Als ik de andere reviews lees, dan krijg ik het gevoel dat wij de slechtste kamer gekregen hebben. Maar de drollen naast ons terras en het afgebrokkelde afdakje van onze buren doen me dat gevoel betwijfelen. Kwaliteit/prijs is helemaal niet wat wij gewoon zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Wim Brinkerink04-07-2019

De moeite waard.

Per saldo is dit een mooie verblijfslocatie. Plussen en minnen en dat is normaal. Wel moet je je heel goed bewust zijn van war je zit, Het is primair een locatie voor natuurliefhebers en mensen die willen wandelen. Het is ook een mooie uitvallocatie naar allerlei stadjes en activiteiten. Prijs-kwaliteit-verhouding is uitstekend. Men biedt veel voor een redelijke prijs. Jammer is dat er veel rookoverlast is. Ook de wifi is ronduit slecht naar hedendaagse maatstaven. Maar per saldo. positief.

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

9Berna van Poorten15-06-2017

Fantastische wandelplek en vakantiegevoel

Hotel chalet de Montal is een prachtig gelegen plek midden in de bossen van de Morvan waar je constant het geluid van de Cure hoort bruisen onder een mooie oude brug Zeer goede wandelbeschrijvingen die we veel gebruikt hebben. . Fijne terassen, zeer vriendelijke, behulpzame en vrolijke dames die bedienen en fantastisch koken! Alles ontspannen en een echt vakantiegevoel !

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Dorien Eilers12-06-2017

Genoten van het hotel, de ligging, het wandelen,

Er is geen overbodige luxe, wel heel hartelijk en vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 5J.Krijgsman25-05-2017

Mooie wandelingen, matige accomodatie

Prachtig stil gebied, goede wandelingen. Accomodatie verouderd en slecht onderhouden, service personeel en patron matig. Warme maaltijden redelijk tot goed, maar niets voor vegetariërs .

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Knarft02-05-2017

Veel waar voor je geld

Het gebied is wel erg stil; dorpjes en stadjes zijn daardoor wat saai. Maar als je van rust houdt, is het juist heerlijk.

Gereisd met partner in april 2017

• 9Henri de Bakker18-10-2016

Prima uitvalsbasis voor heerlijke wandelingen!

Huub is een geweldige gastheer met veel humor. De keuken is prima. Lekker ongedwongen sfeer, een warme houtkachel en lekker koud biertje bij terugkeer van de wandelingen.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 8Arjan van Eck08-10-2016

heerlijke week

Daar zaten we dan met onze voeten in de rivier, na te genieten van alweer een mooie wandeling.

Het was bij Chalet du Montal elke dag een feestje. Elke ochtend begonnen we met een wandeling, staken bij terugkomst onze voeten in de rivier, genoten daarbij van een heerlijk biertje en vroegen ons af wat voor heerlijks het avondeten weer zou brengen. Met de uitstekende service, geweldige ongecompliceerde keuken en de bijzondere gastvrijheid een absolute aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Ronald Peet06-10-2016

Warm welkom

We komen samen al jaren hier. Eerst om lekker cabrio te rijden in de prachtige omgeving. De laatste 3 jaar om te golfen op de 5 verschillende banen in de omgeving. Hoewel elke baan zo'n 40 - 50 minuten rijden is (we combineren zo het toeren met golf), is deze combinatie helemaal prima. Huub is een top gastheer. Het eten is werkelijk perfect en zeer gevarieerd. De kamers eenvoudig, maar helemaal goed, prima bedden en prima douche! Het hotel ligt aan het riviertje La Cure in een prachtige wandel omgeving, tussen hele leuke dorpjes en het kabbelende geluid van de rivier is zeer rustgevend

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9D.Kleyheeg29-09-2016

Mooie locatie en klant vriendelijk

Locatie erg mooi.Eten en bediening super.Gastheer Huub doet erg zijn best om het de gasten naar zijn zin te maken.Goede kennis van wijn en lekker eten. Het is ons erg goed bevallen.Bedankt Huub en tot volgend jaar.

Gereisd met partner in september 2016

Hotel Chalet du Montal info