Hotel Chalet du Montal

35 reviews over Hotel Chalet du Montal in het Nederlands

Fantastische wandelplek en vakantiegevoel

Berna van Poorten,
15-6-2017

Hotel chalet de Montal is een prachtig gelegen plek midden in de bossen van de Morvan waar je constant het geluid van de Cure hoort bruisen onder een mooie oude brug Zeer goede wandelbeschrijvingen die we veel gebruikt hebben. . Fijne terassen, zeer vriendelijke, behulpzame en vrolijke dames die bedienen en fantastisch koken! Alles ontspannen en een echt vakantiegevoel !

Genoten van het hotel, de ligging, het wandelen,

Dorien Eilers,
12-6-2017

Er is geen overbodige luxe, wel heel hartelijk en vriendelijk personeel

Mooie wandelingen, matige accomodatie

J.Krijgsman,
25-5-2017

Prachtig stil gebied, goede wandelingen.

Accomodatie verouderd en slecht onderhouden, service personeel en patron matig.

Warme maaltijden redelijk tot goed, maar niets voor vegetariërs .

Veel waar voor je geld

Knarft,
2-5-2017

Het gebied is wel erg stil; dorpjes en stadjes zijn daardoor wat saai. Maar als je van rust houdt, is het juist heerlijk.

Prima uitvalsbasis voor heerlijke wandelingen!

Henri de Bakker
18-10-2016

Huub is een geweldige gastheer met veel humor. De keuken is prima. Lekker ongedwongen sfeer, een warme houtkachel en lekker koud biertje bij terugkeer van de wandelingen.

heerlijke week

Arjan van Eck
8-10-2016

Daar zaten we dan met onze voeten in de rivier, na te genieten van alweer een mooie wandeling.

Het was bij Chalet du Montal elke dag een feestje. Elke ochtend begonnen we met een wandeling, staken bij terugkomst onze voeten in de rivier, genoten daarbij van een heerlijk biertje en vroegen ons af wat voor heerlijks het avondeten weer zou brengen. Met de uitstekende service, geweldige

ongecompliceerde keuken en de bijzondere gastvrijheid een absolute aanrader.

Warm welkom

Ronald Peet
6-10-2016

We komen samen al jaren hier. Eerst om lekker cabrio te rijden in de prachtige omgeving. De laatste 3 jaar om te golfen op de 5 verschillende banen in de omgeving. Hoewel elke baan zo'n 40 - 50 minuten rijden is (we combineren zo het toeren met golf), is deze combinatie helemaal prima.

Huub is een top gastheer. Het eten is werkelijk perfect en zeer gevarieerd. De kamers eenvoudig, maar helemaal goed, prima bedden en prima douche!

Het hotel ligt aan het riviertje La Cure in een prachtige wandel omgeving, tussen hele leuke dorpjes en het kabbelende geluid van de rivier is zeer rustgevend

Mooie locatie en klant vriendelijk

D.Kleyheeg
29-9-2016

Locatie erg mooi.Eten en bediening super.Gastheer Huub doet erg zijn best om het de gasten naar zijn zin te maken.Goede kennis van wijn en lekker eten.

Het is ons erg goed bevallen.Bedankt Huub en tot volgend jaar.

Een echt wandelparadijs

Jan Groenen
19-9-2016

Afgelopen week onder schitterende weersomstandigheden een wandelweek doorgebracht in het Chalet du Montal. We hebben van de eerste tot de laatste dag genoten van:

- Een zeer behoorlijke accommodatie; nette, eenvoudige kamer met mooi uitzicht op de rivier; een keurig restaurant; goede parkeergelegenheid.

- Prachtige omgeving met volop wandelmogelijkheden. De eigenaar van het Chalet gaf ons bij aankomst een compleet pakket met 15 wandelingen en uitgebreide info over de omgeving. Wij hebben 7 wandelingen gedaan en allemaal waren ze prima beschreven; we zijn geen enkele keer verkeerd gelopen.

- Ontbijt en diner waren elke dag keurig verzorgd en met voldoende keuzemogelijkheden.

Kortom, wij hebben echt genoten van onze wandelreis in de Morvan en ons verblijf in het Chalet du Montal.

Prachtig

Jos Willems
13-9-2016

Het hotel is simpel en schoon de kamers beneden waar wij er een van hadden was geweldig qua uitzicht 5 meter van de Cure af, de kamer was simpel en schoon je hebt op een wandelvakantie niet meer nodig. Je bent overdag bijna nooit op de kamer.

Het diner was geweldig, veel afwisseling, het ontbijt simpel maar goed en vers.

We hebben een fijne wandelvakantie gehad in een heel mooie omgeving met vriendelijke mensen, en prachtige routes,

Een aanrader voor mensen die van rust houden en graag gaan wandelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chalet du Montal in Dun Les Places, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chalet du Montal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.