Dun Les Places

Reviews over Dun Les Places

Fantastische wandelplek en vakantiegevoel

Berna van Poorten,
    15-6-2017

Hotel chalet de Montal is een prachtig gelegen plek midden in de bossen van de Morvan waar je constant het geluid van de Cure hoort bruisen onder een mooie oude brug Zeer goede wandelbeschrijvingen die we veel gebruikt hebben. . Fijne terassen, zeer vriendelijke, behulpzame en vrolijke dames die bedienen en fantastisch koken! Alles ontspannen en een echt vakantiegevoel !

Gereisd met vrienden in juni 2017

Genoten van het hotel, de ligging, het wandelen,

Dorien Eilers,
    12-6-2017

Er is geen overbodige luxe, wel heel hartelijk en vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in juni 2017

Veel waar voor je geld

Knarft,
    2-5-2017

Het gebied is wel erg stil; dorpjes en stadjes zijn daardoor wat saai. Maar als je van rust houdt, is het juist heerlijk.

Gereisd met partner in april 2017

Prima uitvalsbasis voor heerlijke wandelingen!

Henri de Bakker,
    18-10-2016

Huub is een geweldige gastheer met veel humor. De keuken is prima. Lekker ongedwongen sfeer, een warme houtkachel en lekker koud biertje bij terugkeer van de wandelingen.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

heerlijke week

Arjan van Eck,
    8-10-2016

Daar zaten we dan met onze voeten in de rivier, na te genieten van alweer een mooie wandeling.

Het was bij Chalet du Montal elke dag een feestje. Elke ochtend begonnen we met een wandeling, staken bij terugkomst onze voeten in de rivier, genoten daarbij van een heerlijk biertje en vroegen ons af wat voor heerlijks het avondeten weer zou brengen. Met de uitstekende service, geweldige

ongecompliceerde keuken en de bijzondere gastvrijheid een absolute aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Dun Les Places scoort een 7,4 uit 10, op basis van 13 reviews