Camping Village des Meuniers

• Activiteiten8,0
  • Sfeer in stad8,6

11 tips over Camping Village des Meuniers

J. P. Spruit, 31-5-2015
Kasteel Cormatin ook bezoeken.
Harkema, 22-10-2014

Cluny is een leuk dorp om te bezoeken, half uur rijden

Midgetgolf

Er zijn veel kastelen, leuk om er eenx heen te gaan.

Schlosser, 11-8-2014
Tip is om Macon te bezoeken. Een grote en mooie stad in de buurt.

We hebben een aantal aanbieders voor Village des Meuniers voor je op een rij gezet:

Janine, 9-8-2014
Bezoekje aan Mâcon is de moeite waard.
Fam. De jong, 21-7-2014
Zorg dat er bij de receptie een actuele map ligt met dingen die je kunt ondernemen. Zorg dat ook al het personeel direct kampeerders de weg kan wijzen en leuke bezienswaardigheden - voor elk wat wils- kan aangeven. Bv. abdij in cluny, wandelingetjes vanaf de camping van een paar km voor met kinderen, markjes in de omgeving, decatlons in de buurt, taize programma etc.
Tom Terstegge, 14-6-2014
In de omgeving zijn de volgende steden de moeite waard: Cluny, Mâcon en Charolles.

Dennis, 15-1-2013
Bij het reserveren, wat eigenlijk qua beschikbaarheid niet nodig is, kies een plek aan de rand van de camping. Op sommige plekken heb je een fantatstisch uitzicht over het dal.
ingrid nieuwenhuis, 31-10-2012

IJs en eten heerlijk; zwembad top en schoon meer eetgelegeneheid op de camping is niet nodig. Er was twee keer vlak naast de camping een groot nationaal eet festijn waar wij ook aan mee konden doen voor weinig geld heerlijk gegeten.

IN t dorpje; op loopafstand bakkertje en winkeltje. ZElfs ook restaruantje; maar daar hoef je niet voor naar toe want op de camping was de eigenaar van dat restaurant zelf aan t koken in de zomer.

presoneel allervriendlijks

Petra Koenders, 10-8-2012
Tip = dierentuin Touropark bij Macon in de buurt. Leuke dierentuin en leuke attracties met treintjes en zwembaden/glijbanen
fam Bocxe, 24-7-2012
Wandelen in de omgeving is erg mooi, fietsen is enkele weggelegd voor de geoefende fietser