6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Premiere Classe Dijon Nord voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Premiere Classe Dijon Nord in het Nederlands

Omdat je autostoel slechter ligt...

Fred Karpet
30-8-2017

Je gaat hier niet naartoe voor het geweldige ontbijt. Je gaat hier ook niet naartoe voor de zachte boxsprings. Je gaat hier zelfs niet naartoe voor de met kant afgewerkte lakens.

Je gaat hier naartoe omdat je onderweg bent naar Zuid Frankrijk en liever niet wilt slapen in je auto langs de snelweg. Of omdat je simpelweg geen zin hebt om de tent op te zetten op de plaatselijke 1-sterren Municipale camping.

Want slapen, dat is eigenlijk het enige wat je hier wilt doen. Voordeur openen, koffers naar binnen flikkeren, onder de douche springen en daarna snel onder de lakens. Want met je ogen dicht valt het best wel mee.

Prima plek om te slapen. Verwacht er verder geen wonderen van en zeik ook niet als je er wel wonderen van had verwacht. Voor 4 tientjes een schoon bed, schone badkamer + WC.

Prima voor 1 nacht als er airco zou zijn

Renske
23-7-2017

Bedden en ontbijt prima. Kamers echt veel te warm.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Slapen in een schoenendoos

M.
8-1-2017

Kamer was ontzettend klein, stonk naar sigarettenrook. Geen overdekte gang, dus je slaapt achter de buitendeur. Zeker als je op de begane grond zit een vervelend idee. Iedereen loopt langs je kamer, auto's staan op 1,5 meter afstand. Kamer was benauwd, zelfs in april. Enige pluspunt was ontbijt wat redelijk was.

Gereisd Met partner in april 2016

Prima voor overnachting

Claudia
11-8-2015

Nette kamers, schoon en prima ontbijt. Het was voor ons de overnachting op de terugweg naar huis. Prima te doen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Ideaal hotel voor doorreis

Lore
7-3-2014

Ideaal voor te slapen en te ontbijten voor als je op doorreis bent of dergelijke meer

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2014

Goed hotel voor een nachtje.

Jollie
2-10-2012

Dit hotel hebben wij aangedaan voor een nachtje onderweg naar het zuiden. Dicht genoeg bij de snelweg om er snel te zijn, maar ver genoeg weg om geen last van de snelweg te hebben. Op ca 5 min met de auto zit een groot winkelcentrum, met bezinepomp. Ook is hier een McDo, KFC en diverse resaurantjes.

De hotelkamer was netjes en schoon, laminaat op de vloer, badkamer van plastic, maar ja dat weet je als je een low budget hotel boekt, wij waren voor de kamer 42,- incl tax kwijt. Maar alles was goed schoon.

Gereisd Met partner in Sat Aug 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Alleen voor doorreizen

Kuipers
17-7-2011

Nette ingerichte kamers met douche, goede bedden en tv. Ontbijt is erg minimaal voor de prijs. Koffie slecht en aanmaak jus d órange. Alleen jam en honing op stokbrood. Prijs/kwaliteit is goed in verhouding!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

je weet wat je krijgt

Sandra
28-8-2010

We hebben al meermaals overnacht in een hotel van deze keten. En steeds tevreden geweest. Voor ruim 50 EUR een 3-pers.kamer met ontbijt, eenvoudig en niet groot maar met alles erop en eraan, en steeds netjes. Hoewel de kamers in dit hotel toch wel érg uitgemeten waren. Ook de ontbijtruimte is trouwens wel heel klein.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima om te overnachten

Steven van der Heide
3-8-2010

Ook dit jaar weer onderweg een Premiere Classe hotel genomen. Niet geboekt, ruim voldoende plaats. Het was erg warm en daarom kwam de airco op de kamer erg goed uit. Prima prijs-/kwaliteitsverhouding!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Van den Berg
31-7-2010

Gelukkig een betere ervaring dan op de heen reis, Premiere Classe Lyon sud. Dit hotel wel schoon en goed onderhouden. In een redelijke buurt. Het electronische schuifhek werkt hier wel. Al met al wat je mag verwachten v.w.b prijs kwaliteit verhouding, en het keten Premiere Classe.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Dijon Nord in Dijon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Dijon Nord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.