Hotel Des Allées

5 reviews over Hotel Des Allées in het Nederlands

Fantastische.

Marianne
13-2-2018

Het lag erg rustig op een park en in de directe omgeving wandelingen maken.

Heerlijk zwembad. Een vakantiehuis waar alles aanwezig was.

Voor de supermarkten hoefde je niet ver te rijden.

Veel bezienswaardigheden in de omgeving.

proper hotelletje voor een nacht

Sabine
29-8-2013

het hotel bevindt zich op 15min wandelen van het centrum van een propere stad. Het hotel is verouderd maar wel zeer proper en het personeel is vriendelijk

Goed voor 1 nacht

Trini Trimbos
17-5-2011

Een prima hotel, in een sfeervol oud herenhuis in een leuke stad, op een goede locatie, in een rustige, statige laan. Parkeren kan op eigen terrein, in de tuin.

Prima voor een overnachting op doorreis naar een andere bestemming.

We hebben een aantal aanbieders voor Des Allées voor je op een rij gezet:

+ ligging aan statige (en ´s-avonds rustige) laan met eigen parkeerruimte op stief kwartiertje wandelen van fraai stadscentrum alwaar rondom de markthal ruime keus aan gezellige restaurantjes

- bad / douche mengkraan brak bij eerste aanraking af (was waarschijnlijk al kapot); beetje rommelig ontbijt met minimaal beleg

Leuk hotel ideaal voor doorreis

Nico Legley
15-3-2010

We hadden dit hotel geboekt als tussenstop bij onze skivakantie. Dit hotel is hier dan ook ideaal voor. Dit hotel ligt iets buiten het centrum, dicht bij de snelwegen.

We hadden een familiekamer (2 kamers met een tussendeur) en deze waren ruim voldoende voor een goede nachtrust.

Verwacht niet de grote luxe. De kamers waren proper, maar misschien toch aan beetje renovatie toe. Hotel is iets duurder dan bvb Formule1 of etap-hotel, maar is veel gezelliger. Bij het ontbijt weinig keuze.

We hebben een aantal aanbieders voor Des Allées voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Allées in Dijon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Allées zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.