Hotel De Paris

Hotel De Paris

Kleine hotelsWeer vandaag28°14°
7,6

6 reviews over Hotel De Paris in het Nederlands

Matig hotel, viel ons wat tegen.

Gitte
25-2-2017

Fijn dat er een parkeerplaats bij hotel was. Leuk dichtbij centrum Dijon. Aardig personeel. We hadden 5 persoons kamer voor 1 nacht geboekt; heel kleine bedompte kamer, 1 bed was oud opklapbed waar meerdere latten van misten, was niet op te slapen. Ander 1 persoonsbed was dun hard matras. 2 persoonsbed en andere 1 persoonsbed waren ok. Direct melding gemaakt, door problemen met de andere familiekamer hadden ze dit als oplossing bedacht... Uiteindelijk een 2 persoonskamer erbij gekregen. Ondanks dat het een niet roken kamer was stonk het erg naar rook. Kamer ook gedateerd. Geluid van straatkant was beperkt omdat we ramen en rolluiken dicht hadden. Ontbijt a 9 euro vond ik teveel geld voor wat je kreeg.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel met goede service!

De Troyer Sabrina
7-8-2012

Wij boekten dit hotel met familiekamer voor 1 nacht. Bij het boeken correcte info gekregen over werken in centrum van Dijon en dat parking zich aan achterzijde bevindt. Kamer picobello. Badkamer heel proper. Kinderbedje stond klaar. Ontbijt zeer gevarieerd. Stadsplannetje ontvangen, goede tips ontvangen over stadspark dat kindvriendelijk is. Onthaal uiterst vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel voor leuke prijs

pimmie89
29-1-2012

Lekker geslapen, kamers hadden airco en waren mooi. Ontbijt was heerlijk.

Gereisd Met partner in Fri Jul 15 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Netjes

fam. de Haan
27-8-2011

Hotel dicht bij station. Schone, nette kamer. Wij zaten aan de straatkant waar tot diep in de nacht luide muziek te horen was. Vriendelijk ontvangst en het ontbijt was zeer uitgebreid ( lopend buffet). In deze straat zit ook een leuk restaurant ( de drukkerij, maar dan in't Frans), met allemaal boeken en jazzoptredens op woensdag en donderdag.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Midden in het centrum, prive parkeerplaats

martijnk
15-5-2010

Hotel midden in het centrum van Dijon vlakbij het station. Heeft aan de achterzijde een beetje shabby parkeerplaats, maar voldoet wel perfect en is afgesloten. Voorzijde doet denken aan een hotel aan het Damrak in Amsterdam, knipperende lampjes enzo. De receprie is wat uit de tijd. De medewerkers zijn heel vriendelijk en een dame sprak zelfs Nederlands! Kamers zijn keurig in orde, schoon, compleet en 2 sterren meer dan waard. Internetverbinding kan beter,maar is wel beschikbaar. Wij waren op doorreis.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

uitstekend hotel voor een kort verblijf

Christian Robbens
Fri Jun 26 2009 20:34:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij deden de terugtocht van Spanje naar België. Als tussenstap logeerden we twee nachten (21 en 22 juni 2009) in "Hotel de Paris".Het is er charmant en kraaknet. ofschoon het slechts twee sterren heeft is het ontbijt in buffetvorm, met een ruime keuze. En vooral : de heer en vrouw des huizes zijn zeer vriendelijk ! Laat je niet misleiden door de negatieve kritieken van vóór januari 2009. Het zijn sindsdien nieuwe uitbaters en die hebben het helemaal vernieuwd.Proficiat aan hen.

Gereisd Met partner in juni 2009

We hebben een aantal aanbieders voor De Paris voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Krant

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Paris in Dijon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.