Bed and Breakfast Chambres d'hôtes des Marcs d'Or

Bed and Breakfast Chambres d'hôtes des Marcs d'Or

Bed and Breakfast

2 reviews over Bed and Breakfast Chambres d'hôtes des Marcs d'Or in het Nederlands

Prachtig!

Ieke
22-8-2016

Prachtige bed and breakfast. Wij hebben hier één nacht geslapen als tussenstop naar Zuid-Frankrijk. Na wat gezoek vonden we de bed and breakfast in een straatje. Totdat de eigenaar de poort opende; een verborgen paradijsje met een prachtige hele grote tuin en twee hele mooie goed onderhouden monumentale panden. De kamers zijn ruim, heel schoon en mooi ingericht. De eigenaar is heel erg vriendelijk. Na een heerlijk ontbijt hebben we onze weg vervolgd naar het zuiden. Zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie uitvalbasis voor bezoek aan Dijon

Nico Legley
12-11-2015

Verbleven 3 nachten in deze B&B. Gelegen in een heel rustige straat Heel vriendelijke eigenaar. Lekker ontbijt. Kamers zijn proper en redelijk ruim. B&B heeft een mooie tuin waar bij mooi weer ontbeten kan worden. Voor de B&B is busstation met verbinding naar het centrum. Met de wagen is het zo'n 5min rijden naar een parking in het centrum. Voor zo'n 10€ parkeer je er een hele dag

Gereisd Met vrienden in november 2015

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chambres d'hôtes des Marcs d'Or in Dijon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chambres d'hôtes des Marcs d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.