Hotel B&B Dijon Centre

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Dijon Centre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel B&B Dijon Centre in het Nederlands

Met jonge kinderen

Doorreishotel met bezoek aan de stad

Luc
8-8-2011

Wij wilden een doorreishotel, dat toch de mogelijkheid gaf een indruk van Dijon te krijgen. Daarvoor is dit hotel perfect, middenin het centrum. Zeer democratische prijzen en toch goede kamers. Enkel lawaaierige airco. Nadelen zijn zeer beperkt ontbijt en moeilijk parkeren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B&B Dijon Centre in Dijon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B&B Dijon Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.