Kleine hotelsWeer vandaag14°-1°

59 reviews over Hotel La Dominotte in het Nederlands

Buitengewoon Bourgondisch

H+M
11-6-2016

Marij en Mart zorgen voor een ontspannend zeer goed verzorgd en aangenaam verblijf met een Maastrichts tintje. Mooie kamer, prima gelegen, niet te dicht bij of te ver van steden en prachtige dorpen, mooi om te fietsen over de fietsroute van de Grands Crus. Uitrusten doe je in hun ruime tuin. Vooral doen: luisteren naar waar Mart en Marij je adviseren om te gaan eten. Vooral niet doen: met (kleine) kinderen naartoe gaan. Je gaat naar La Dominotte om cultureel, culinair en landschappelijk genieten van alle facetten van de Bourgogne.

Gereisd met partner in juni 2016

mooi authentiek hotel met zeer vriendelijk en behulpzame eigenaren.voor B&B toch een leuk zwembad erbij (pluspunt ).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prachtige ambiance

Ton van Ruiten
4-8-2014

Temidden van de beroemde wijnen van de Hautes-Cotes de Beaune, in het typisch en rustige Franse dorpje Démigny, vonden wij dit heerlijke hotel la Dominotte. Je voelt je onmiddellijk thuis in deze prachtig verbouwde wijnboerderij, niet in de laatste plaats door Mart en Marij, die je met Limburgse gastvrijheid ontvangen, immer goed geluimd en altijd in zijn voor een gezellige gesprek, voor toeristische informatie of gewoon voor een grap. En wie wil niet gewekt worden door de zang van de wielewaal of de roep van de poelifinario. Een hotel, met een grote tuin, in een mooie ambiance, waar je helemaal tot rust kunt komen,en Mart en Marij van 's morgens vroeg tot 's avonds laat voor je klaar staan.

Vriendelijke groeten, Ton en Renée van Ruiten, Houten

Gereisd met partner in juni 2014

Wat een geweldige plek!

J de Jong
10-10-2013

Het was een fantastische week in hotel La Dominotte, prima kamers, een verzorgd ontbijt, een heerlijke tuin met zwembad.

Wij hebben genoten van de gastvrijheid van Mart en Marij , de adviezen die we van hen kregen over fietstochten , stadswandelingen etc. en natuurlijk de Bourgondische restaurants. Riette en Jelly

Gereisd met vrienden in juli 2013

Perfecte gastvrouw en heer

Marcel Musters
12-6-2013

Prachtige locatie, uitstekend verzorgde kamers en een en al gastvrijheid.

In een streek waar het aanbod van uitmuntende restaurants zeer ruim is.

Voor de levensgenieters die deze prachtig gerestaureerde wijnboerderij als uitvalsbasis benutten voor hun uitstapjes naar Beaune, Dijon, Meursault, Pommard etc.

Gereisd met partner in juni 2013

Als een God in Frankrijk...

Marc
9-6-2013

La Dominotte is een prachtig landelijk gelegen accommodatie die de naam charmehotel meer dan verdient. Wat een idyllisch plekje hebben Mart en Marij gevonden om het hun gasten ten allen tijde naar de zin te maken. Gastvrijheid wordt hier met hoofdletters geschreven. La Dominotte is een prachtige uitvalsbasis voor fietsers; onze zeven leden tellende fietsclub maakte drie lange tochten door de prachtige Bourgonje en Cote d'Or. En wie de leukste restaurantjes in de streek wil ontdekken: vraag het Mart en Marij, ze wijzen de toplocaties aan.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Top verblijf in sfeervol verbouwde wijnboerderij

Taco Beijersbergen
9-5-2013

La Dominotte is gelegen in een pittoresk dorpje vlakbij Beaune. Een uitstekende ligging voor uitstapjes in de omgeving naar de wijnboeren en chateaus. Maar ook naar plaatsen als Dyon en Lyon. Het hotel wordt gastvrij gerund door Marij en Mart. Op verzoek geven zij je altijd ideeën wat je er in de omgeving kunt doen. Van het bezoeken van kastelen tot en met de plaatselijke markten in de wijde omgeving. Inmiddels hebben wij in La Dominotte al 4x een korte vakantie doorgebracht en iedere keer zijn wij gastvrij onthaald met een heerlijk glas Bourgogne. Als het weer het toelaat natuurlijk in de prachtig grote tuin, met zwembad, maar bij wat minder weer in de gezellige lounge met open haard. Ons laatste bezoek was tijdens de kroning van Koning Willem Alexander. Overdag hebben wij van een heerlijke lunch genoten in Pulligny Montrachet en 's avonds had Marij voor ons een heerlijke salade bereid. Het hotel ziet er goed verzorgd uit en is inmiddels voorzien van flatscreens. Kortom een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

top locatie

loraine van de Laar
9-5-2013

La Dominotte in Demigny is een oude wijn boerderij die gerestaureerd is tot een mooie locatie waar het goed logeren is. De kamers zijn schoon en ruim met heerlijke bedden en nederlandse tv lekker voor de kids. ze hebben een ruime gezellige tuin waar je naar hartelust van de zon kan genieten om vervolgens bij mooi weer af te koelen in het zwembad. kortom een super lokatie

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Een aanrader!!

miranda Beijer
3-5-2013

Wij hebben genoten van het verblijf bij La Dominotte. Mart & Marij waren zeer behulpzaam en gastvrij en zij zullen ons zeker terug zien. Kamers waren in orde en het ontbijt was meer als goed! Groetjes Jos & Miranda

Gereisd met partner in april 2013

Weer genoten

Toine
17-7-2012

Ook dit jaar hebben wij onze vakantie afgesloten bij La Dominotte.

Nog even een paar dagen ontspannen aan het zwembad of luieren in de tuin voordat het drukke leven in Nederland weer begint.Marij en Mart weer bedankt voor jullie gastvrije en hartelijke ontvangst we hebben weer genoten.Volgens jaar weer.

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Dominotte in Demigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Dominotte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.