Demigny

Reviews over Demigny

Buitengewoon Bourgondisch

H+M,
    11-6-2016

Marij en Mart zorgen voor een ontspannend zeer goed verzorgd en aangenaam verblijf met een Maastrichts tintje. Mooie kamer, prima gelegen, niet te dicht bij of te ver van steden en prachtige dorpen, mooi om te fietsen over de fietsroute van de Grands Crus. Uitrusten doe je in hun ruime tuin. Vooral doen: luisteren naar waar Mart en Marij je adviseren om te gaan eten. Vooral niet doen: met (kleine) kinderen naartoe gaan. Je gaat naar La Dominotte om cultureel, culinair en landschappelijk genieten van alle facetten van de Bourgogne.

Gereisd met partner in juni 2016

prachtig Bed en Breakfast hotel met prima kamers

hban,
    7-8-2015

mooi authentiek hotel met zeer vriendelijk en behulpzame eigenaren.voor B&B toch een leuk zwembad erbij (pluspunt ).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prachtige ambiance

Ton van Ruiten,
    4-8-2014

Temidden van de beroemde wijnen van de Hautes-Cotes de Beaune, in het typisch en rustige Franse dorpje Démigny, vonden wij dit heerlijke hotel la Dominotte. Je voelt je onmiddellijk thuis in deze prachtig verbouwde wijnboerderij, niet in de laatste plaats door Mart en Marij, die je met Limburgse gastvrijheid ontvangen, immer goed geluimd en altijd in zijn voor een gezellige gesprek, voor toeristische informatie of gewoon voor een grap. En wie wil niet gewekt worden door de zang van de wielewaal of de roep van de poelifinario. Een hotel, met een grote tuin, in een mooie ambiance, waar je helemaal tot rust kunt komen,en Mart en Marij van 's morgens vroeg tot 's avonds laat voor je klaar staan.

Vriendelijke groeten, Ton en Renée van Ruiten, Houten

Gereisd met partner in juni 2014

Wat een geweldige plek!

J de Jong,
    10-10-2013

Het was een fantastische week in hotel La Dominotte, prima kamers, een verzorgd ontbijt, een heerlijke tuin met zwembad.

Wij hebben genoten van de gastvrijheid van Mart en Marij , de adviezen die we van hen kregen over fietstochten , stadswandelingen etc. en natuurlijk de Bourgondische restaurants. Riette en Jelly

Gereisd met vrienden in juli 2013

Perfecte gastvrouw en heer

Marcel Musters,
    12-6-2013

Prachtige locatie, uitstekend verzorgde kamers en een en al gastvrijheid.

In een streek waar het aanbod van uitmuntende restaurants zeer ruim is.

Voor de levensgenieters die deze prachtig gerestaureerde wijnboerderij als uitvalsbasis benutten voor hun uitstapjes naar Beaune, Dijon, Meursault, Pommard etc.

Gereisd met partner in juni 2013
Demigny scoort een 8,7 uit 10, op basis van 7 reviews