Decize (Nievre)

Vakantie in Decize (Nievre)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Decize (Nievre)

Reviews over Decize (Nievre)

• 9SOLANGE POUPONNOT04-10-2015

• 8Zorg voor natuur

Gereisd in augustus 2015

• 8GIRAUD09-08-2015

site magnifique

Je suis nivernais est cela faisait plus de 30 ans que je n'étais plus venu à DECIZE, je trouve que la ville à fait de gros effort pour le tourisme, la nature est mis en avant, les bords de LOIRE sont magnifiques, avec ma famille nous avons fait du canoë et des parties de pêche avec mon fils. Ce qui est dommage, étant ancien camping cariste, il n'y à plus d'aire de stationnement en bord de LOIRE et je pense que cela est préjudiciable pour la ville et les commerçants. En ce qui concerne l'hébergement la ville devrait communiquer un peu plus sur le net. Pour ma part je ne renouvellerai pas un séjours à cause de l'hébergement du camping des halles .

• 5Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2015

• 8rogierdijker26-08-2014

Leuk stadje gelegen tussen 5 waterwegen

Dezice staat niet in de Guide Michelin, maar heeft wel een leuk centrum en is gelegen aan de Loire, de oude Loire, canal langs de Loire, l'Aron en het canal du Nivernais. Langs beide kanalen kun je goed fietsen.

• 9Omgeving

juli 2014

• 9keith wellham20-07-2011

Good atmosphere

Ducal Palace is a gem and the roman St Etienne church almost original, Great street theatre in July!

• 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Alleen gereisd in juli 2011

• 9denis Blanjot22-12-2008

Jolie petite ville entourée d'eau

Etape très agréable sur la route de vos vacances. Centre ville pittoresque sur son île rocheuse entourée des eaux de la Loire. Joli point de vue depuis le sommet d'une ancienne tour des remparts (visite guidée de la ville), intéressants souterrains de l'ancien château en ruine des ducs de Nevers et beaucoup d'autres choses à voir.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7c schouten13-07-2008

heel leuk

gezellig dorp met leuk centrum met leuke retaurantjes en winkels

• 7Cultuur

Gereisd met partner in april 2008

• 8r.j. sonius05-08-2007

rustig stadje met mooi centrum, autoluw prachtig gelegen aan de Loire

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in mei 2007

• 9hectors j29-08-2005

Gemeentecamping, redelijk goed onderhouden,grote plaatsen,sanitair in juli zeker o.k. een wasblok toegankelijk voor minder validen. Rustige omgeving, weinig toeristisch. Ook parking mogelijkheid voor motorhomes.Lozingsplaats met vers water.( In orde eind 2005)

• 7Omgeving

Gereisd in augustus 2005