Camping Minicamping Le Petit Papillon

Meer campinginfo

97 reviews over Camping Minicamping Le Petit Papillon

• 9Edwin Al30-08-2016

Vertrouwd

Altijd weer fijn om op onze vertrouwde en bijzondere plek vakantie te kunnen vieren

• 8gerrit hoeben29-08-2016

geweldig

serene rust, op je gemak een boek kunnen lezen. De persoonlijke aandacht is fantastisch. Het gezamenlijk eten met gasten geweldig en door de inspanning van de eigenaars zeer goed verzorgd.

Alleenreizend

• 7Remco28-08-2016

Mooie locatie, eigenaren een beetje zuinig

Voor: - Camping midden in het groen - Wandelingen vanaf de camping gemaakt door de eigenaar - Rustig, grote plaatsen, proper sanitair - Eigenaren zijn behulpzaam - Speelgoed voor kleine kinderen, boekenkast voor lezers - Grasveld was in orde goed onderhouden (plek 2 en 6 met schaduw, geen waterpunten bij de tent) - Klein bovengronds zwembadje om af te koelen als het te warm is

Tegen: - Sanitair is krap als de camping vol staat (1 wasbak, douche wordt koud als iemand water pakt, 1 chalet die je kan huren staat niet buiten maar op zolder) - Eten: pizza's bakt de eigenaar zelf en zijn op zich goed maar kan basic (niet tegen een italiaan op). Eten is aan de dure kant als je vergelijkt met wat je in de omgeving betaald (2 bolletjes ijsje met alleen beetje slagroom = 5 EUR). Verwacht geen zuiderse gerechten maar eerder gewone hollandse pot. Water van de kraan kost je 1 EUR terwijl dat in Frankrijk bij wet verplicht gratis is. - Bakker is minstens 12 min rijden (enkel) en bestel best je brood vooraf, evenals een mini winkeltje met de basisspullen. Behoorlijke supermarkt = 25 km. - Voltage stroom is 5 Ampere - Nauwelijks bereik van GSM of 3G (voor ons niet erg maar voor sommigen wel). Wifi bereik alleen rond de receptie. - Eigenaar Chris is hartelijk, maar zij is nogal stug. Ze hadden van te voren niet verwittigd dat dat het weekend dat we vertrokken er een jaarlijkse autorally voor de deur kwam, dat hadden we toch graag op voorhand geweten tijdens het reserveren. We konden alleen vertrekken voor 7 uur of na 16.30 uur. Chris bood ons een nacht aan in de houten chalet (die niet bezet was) voor dezelfde prijs als een kampeerplaats zodat we de dag te voren onze spullen konden inpakken. Dat was een sympathiek. De rally keert jaarlijks terug in augustus. - We kregen het gevoel dat ze er tegen hun zin zaten. Ze willen op vier maanden binnen zijn en de rest van het jaar ermee rondkomen. Geeft een beetje een melkkoe gevoel.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9toon dankers14-08-2016

Rustig en prettig

de gastheer en gastvrouw. en de prachtige plek waren prima.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 8Joop12-08-2016

Heel prettig verblijf

Mooie ligging, vriendelijke eigenaars, gezellige ambiance.

• 8Eetgelegenheden

• 10Leo Hermans02-08-2016

Heel goed

dit is echt genieten volgen jaar zijn we weer van de partij

• 10Staat v/h sanitair

• 10Ewout de Klijne02-08-2016

Prachtig klein. Persoonlijke aandacht. Heerlijk eten met lekker pintje Klein zwembadje

• 10Staat v/h sanitair

• 9Jeannine Toirkens02-08-2016

Een geweldige camping met zeer gastvrije mensen

De omgeving is rustig. Mooi gebied om wandelingen of fietstochten te maken. Je kunt er heerlijk eten.

Met vrienden

• 9Inge Hageman02-08-2016

Helemaal te gek, met zeer gastvrije mensen!

Gerrie en Chris zijn zeer gastvrij. Er komt je niets te kort, en je verblijft in een prachtige omgeving. Het driegangen menu is altijd weer even lekker, creatief en smaakvol.

Met vrienden

• 9Wouter Willemsen02-08-2016

Vast adres op route naar het zuiden

Wij doen Chris en Gerry standaard aan als we naar het zuiden gaan. Heerlijk plekje, goed eten en altijd gezelligheid. Onze dochter is ook echt thuis bij Chris en Gerry.

4 tips over Camping Minicamping Le Petit Papillon

• sjoukje kremer, 24-08-2012

Wandelen en de stad Autun, zeer de moeite waard. Ook het meer Les Settons heerlijk om te vertoeven! De markten en brocantes in de naburige stadjes/dorpen. dit kun je aan Chris vragen, hij heeft ook veel auto en wandelroutes.

• Marjan en Jos, 08-07-2012

Ga 's nachts even buiten kijken naar de sterren, het is zo donker dat je de melkweg kan zien!

• George & Erna, 17-08-2014

Alles is hier tip top in orde. Er is op de camping informatie genoeg voorhanden.

0 vragen over Camping Minicamping Le Petit Papillon

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50