Cuisery

Reviews over Cuisery

Gunstig voor een tussenstop naar Zuid Frankrijk

vidijo,
    29-6-2016

Ontvangst zeer vriendelijk, kamers in de tuin zeer rustig, groot en netjes. Ontbijt wel afzonderlijk bij te betalen. Restaurant uitstekend, wij namen beide Poule de Bresse en een begeleidende wijn van de streek met als dessert een uitstekend kaasbord. Helaas een klein min puntje is de ontoereikende WIFI.

Gereisd met partner in juni 2016

Prima hotel met uitstekend eten

Bert,
    6-3-2012

Prima hotel , met erg goed eten. Kom je voor een Schnitzel dan is dit niet het juiste adres. Culinair eten met lekkere wijn. Niet goedkoop.

Kamer aan de achterkant van het hotel gehad. Rustige ligging. Alleen als het hotel vol is heb je direct bij je kamer auto's voor de kamer. Geen gezellige blik, tenzij je van blik houdt.

Gereisd met partner in februari 2012

Zeer verzorgd en vriendelijk

Eadulf,
    18-11-2011

DIt is een leuk klein, goed verzorgd hotel met kamers in allerlei prijsklassen (afhankelijk van de ligging (voor, opzij of aan de achterkant) en de grootte. Het diner is niet echt goedkoop maar wel van grote klasse, de kok heeft er dan ook diverse prijzen mee gewonnen. Voor het ontbijt werd vooraf nog speciaal gevraagd of we prijs stelden op croissants, en die waren er de volgende ochtend dan ook, samen met andere broodsoorten.

Gereisd met partner in november 2011

Geweldig hotel en restaurant

ineke bouman,
    27-8-2009

Goede service. Dit hotel heeft ook "tuinkamers" . Kamer op de begane grond met uitzicht op de tuin. De auto kan voor de kamer geparkeerd worden. Deze kamers liggen achter het hotel en dus geen last van verkeerslawaai etc.

Erg goed restaurant. Groot terras dus bij mooi weer kun je buiten eten.

Een echte aanrader.

Kijk ook op de website van het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2009