Reviews over Cravant

Aanrader

Katelijne,
    24-7-2013

Ik zou dit park aan iedereen aanraden. Een zalige sfeer, vriendelijke gastvrouw. Kleinschalige rustige camping. Kleine kindjes kunnen vrij rondlopen. Voor animatie ben je hier aan het verkeerde adres, er worden geen activiteiten gepland. Maar dat hebben we geen minuut gemist. Het was erg warm, en we hebben ons elke dag geamuseerd in het zwembad. Wel jammer dat het zwembad om 19u sloot, want ook 's avonds was het enorm heet. Er zaten ook veel insecten in het water. In het huisje was het ook erg heet. 's Avonds zit het er vol muggen, nog nooit hebben we zoveel muggenbeten gehad. Elke dag hebben we de streek bezocht, een echte aanrader!

Prima vakantiehuis in sfeervol dorpje

Fam. Fons,
    9-8-2009

Vakantiehuisje dat voldeed aan de verwachtingen. Vooral de veranda was een topper. Tijdens die ene regenbui konden wij gewoon buiten blijven zitten. Het zwembad was aan de kleine kant maar de kinderen hebben zich er prima vermaakt. Het park lag aan de rand van een klein, sfeervol dorp met op loopafstand een voortreffelijke bakker en slager. Midden tussen de vele wijndomeinen was het er goed toeven. Wandelen en fietsen is mogelijk in de directe omgeving. Voor groter vermaak zijn wij naar Avallon (ca. 30 km) gereden alwaar in het "Parc Aventure" op hoge hoogte geklommen kon worden, op verschillende niveaus afhankelijk van de lengte van de kinderen. Kortom, een leuke plek waar je zowel een ontspannen, als actieve vakantie kunt houden en zeker een aanrader voor wijnliefhebbers.

Rustig park

Annet,
    21-12-2007

Rustig park. Mooie omgeving, maar voor kinderen niet veel te doen in de omgeving.

prima rustig park

Frank ,
    1-9-2007

prima rustig park. zeer geschikt voor kidneren tot een jaar of 10.

Cravant scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews