Camping Des Berges de l'Yonne

4 reviews over Camping Des Berges de l'Yonne in het Nederlands

propere camping

marc mertens
19-6-2015

Deze camping is wat veroudert (sanitair) maar proper. Geen franse wc gezien op deze camping. Gras was allemaal netjes gemaaid. Mooie plaatsen aan de rivier waar je heel goed kunt vissen. Is een kleine zwemzone aangelegd voor kinderen. Mooie speeltuin tennisvelden minigolf en een restaurant met basis maaltijden.

Gereisd Met partner in Thu Jun 18 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

teduur voor deze campingde

w kortlevers
10-8-2008

de beheerder ligt op bed als je aankomt,sanitair is vuil plaats was niet gemaaid hoog gras.en te duur voor deze camping 13.40 euro

Gereisd Met partner in augustus 2008

Doortrek camping

De Wit
22-6-2008

Bij toeval deze camping op gereden. Zochten plaats voor 1 nacht. Aardige franse beheerder. Onze kinderen 8 en 12 mochten gebruik maken van de tennisbanen. Sanitair gedateerd maar schoon. Rijdt u de route national, leuk voor 1 nacht.

Gereisd Familie in augustus 2007

2007

Zeer aardige patron, rustige, ietwat verouderde camping

Nicolle Persoon
4-8-2007

Zeer aardige patron, rustige, ietwat verouderde camping. Wij zijn maar 1 nacht gebleven, dus ik kan niet veel zeggen over de omgeveing en aangrenzend dorpje. Zeer goedkoop!

Gereisd Familie in augustus 2007

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Berges de l'Yonne in Coulanges-sur-Yonne (Yonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Berges de l'Yonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.