Hotel Ibis Budget Cosne-Sur-Loire

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Cosne-Sur-Loire voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ibis Budget Cosne-Sur-Loire in het Nederlands

Goed voor slapen en ontbijt

Susanne
12-8-2013

Wij kwamen door autopech bij dit hotel terecht. Het hotel ligt langs een autoweg, maar ik verder niet leuk gelegen, niet centraal bij een dorpje ofzo. Wel 2 grote restaurants vlakbij en supermarkt. De kamers zijn simpel maar netjes, schoon. Ontbijt was erg goed, zeker in verhouding van de prijs. Vers en van alles aanwezig. Geen lunch en avondeten in dit hotel. Dus voor enkel overnachtingshotel is het prima.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goedkoop, nieuw doorreishotel

M&A
4-8-2010

Dit Etap-hotel is splinternieuw. Alles nog zeer netjes, leuke en frisse kleurtjes, perfect werkende attributen (airco, flatscreen-TV,...). Prijs-kwaliteit onklopbaar voor een hotel met airco in deze streek. Dit is echter een hotel waar je enkel gaat slapen als je op doorreis bent. Als je zinnens bent de Loirestreek te verkennen zou ik dit hotel zeker niet aanraden, daarvoor is het te simpel. Maar in vergelijking met andere Etap-hotels is het zeer goed.

Gereisd Met partner in Sat Jul 31 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Cosne-Sur-Loire in Cosne-sur-Loire (Nievre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Cosne-Sur-Loire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.