Reviews over Cortambert

Onverwacht en fantastisch

Frank en Francis,
    31-5-2017

Met in ons achterhoofd een ander adres in Frankrijk - op weg naar onze vakantiebestemming - kwamen we onverwacht bij Les Sarilles uit. Dit bleek een fantastische vervanging voor onze eigenlijke bestemming en dat zonder enige reservering! De hartelijkheid, de sfeer, de ligging, het comfort: het was allemaal geweldig. We hebben genoten van deze tussenstop!

Fantastische Bed and Breakfast

Orelie B,
    26-6-2016

Fantastische Bed and Breakfast in de bourgondische heuvels. De strak gerenoveerde boerderij ligt op steenworp afstand van Cluny en Taize. Zeker een aanrader. We komen graag terug!

Zalig uitrusten in een fantastisch kader

marianne,
    13-7-2015

Prachtig landhuis in een rustige en mooie omgeving. De kamers -en overigens het volledige huis- zijn heel proper en goed onderhouden. Er is een zwembad en mooie tuin. Hier kan je echt onthaasten. De eigenaar is discreet aanwezig en mag voor ons part gerust wat meer reclame maken voor zijn wijn :-). Hij maakte ons een heerlijk ontbijt klaar (lekkere zelfgemaakte yoghourt en appelsap). Wij waren er op een dag dat hij niet kookte, maar Cluny met haar mooie abdij ligt slechts op een tiental minuutjes rijden. Wij komen beslist terug, en kunnen dit landgoed warm aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar rust, natuur en pure verwennerij.

Luxueuse B&B op het franse platteland

Jochem de Wit,
    16-2-2014

In de lente een doorstop gemaakt bij B&B Les Sarilles. We waren aangenaam verrast door de gast vrijheid en het schitterende uitzicht over de bourgondische vallei. Helaas zijn we maar 2 nachten gebleven, maar we komen graag terug.

Fantastische plek

HdeVries123,
    21-5-2013

Mooie bed and breakfast in een gerestaureerde boerderij uit de 15de eeuw. Les sarilles ligt een aantal kilometers van Cluny en in de buurt van de lokale wijnboeren. We werden hartelijke verwelkomd door de eigenaren.

Cortambert scoort een 9,3 uit 10, op basis van 3 reviews