Reviews over Corcelles-les-Arts

Geweldige plek

Angela,
    23-9-2014

B & B le clos de fernande is heerlijk rustig gelegen en toch maar enkele kilometers vanaf de route du soleil. Geweldig als overnachtingsadres op doorreis. Het is goed verzorgd en ligt dicht bij Beaune waar voldoende eetgelegenheden te vinden zijn.

Perfect adres voor tussenstop!

Ingrid,
    13-9-2011

Wij hebben hier een nacht geslapen als tussenstop voor onze reis naar het zuiden. Een erg leuke locatie met een zeer gastvrije eigenaresse! De kamers zijn sfeervol ingericht met veel smaak en aandacht voor details. Fijne bedden, schoon en gezellig. De kamer die wij hadden (Benjamin Room) was groot genoeg voor ons gezin (1 2-persoonsbed, 1 extra bed en een babybedje). Vlakbij het hotelletje ligt een meer waar je even heerlijk een verkoelende duik kunt nemen en ook Beaune is heel dichtbij, ca. een kwartiertje rijden met de auto. Zeer het bezoeken waard deze mooie stad. Het hotel ligt in een prachtig wijngebied, midden tussen de wijngaarden. Je komt ogen tekort. Het ontbijt was in 1 woord perfect; prachtig gedekte tafel, heerlijk vers eten en een gastvrije behandeling door Michele. Kortom een heerlijke plek om bij te komen van het eerste gedeelte van een lange reis naar Zuid-Frankrijk!