Vakantiehuis

8 reviews over Vakantiehuis Les-3-Soulins in het Nederlands

Erg rustig

Inge
3-8-2014

prima locatie wanneer je van totale rust en weinig drukte houdt en een bosrijke omgeving. Wij zaten in huisje twee en ook dat is voorzien van alle gemakken, alleen is niet meer zo nieuw als de website doet vermoeden. meer is prima om in te zwemmen, wanneer het niet ruikt zoals nu even het geval was, jammer. Maar anders prima plek winkels op 10 km rijden, prima voorzien van alle benodigheden. voldoende restaurants in de omgeving op rijdafstand. geen gebruik gemaakt van campingfaciliteiten.

Gereisd Met partner in Sat Jul 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een rust

H.L. te H.
29-5-2014

Wij hebben 2 weken gelogeerd in huisje nr 3. Na aankomst heeft de eigenaar de TV nog ingesteld op NL zenders. Het huisje ligt er geweldig. Heel mooi uitzicht over weide met veel veldbloemen. Bij het opstaan lag er een ree naast onze auto te zonnen. Puur natuur dus. Faciliteiten camping hebben wij geen gebruik gemaakt. Het huisje is voorzien van alle gemakken. Sommige zaken zijn wel wat aan vervanging toe. De dagelijkse boodschappen zijn te halen in Chateau Chinon (Lidl en de plaatselijke AH). De Morvan is een heel rustig natuurgebied waar je prima kunt wandelen. Uren wandelen zonder vrijwel iemand tegen te komen. In het huisje lagen verschillende wandelroutes. Dichtbij was de blauwe route. Werd niet in alle gevallen goed aangegeven onderweg (tip: wanneer er een blauw kruis bij een pad staat deze niet ingaan). Wie van natuur en rust houdt is dit een uitstekende bestemming.

Gereisd Met partner in Mon May 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi vakantiehuis op een mooie plek

H. Bontenbal
15-7-2011

Het derde vakantiehuisje van Les-3-Soulins in Corancy staat op een prachtige plek in het open veld. Het meer is vlakbij. Het is een duurzaam vakantiehuis: het is gebouwd van duurzaam hout uit de Morvan en geïsoleerd met hennep. Voor kinderen is het huis prima: mooie kinderkamer, speelgoed aanwezig, goede box, een schommel op de veranda. Voorzieningen zijn goed bereikbaar. Ik kan het huisje iedereen aanraden.

Gereisd Met partner in Sun Jun 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi comforabel huisje

Fam. K. te A.
10-7-2011

Een fijne week gehad in een mooie rustige omgeving. Huisje is van alle gemakken voorzien. Vooral internet is ideaal bij gebrek aan mobiel bereik. Veel speelmogelijkheden voor kleine kinderen. Nabijheid camping met voorzieningen is handig (brood, wasmachine). Jammer dat je bij de camping niet echt welkom bent als huurder van de vakantiewoning.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig!

Lizzy en Hans
7-7-2011

Het overtrof onze verwachtingen. De rust en de ruimte waren super. Onze 2 honden hebben er heerlijk rond het huisje en op de veranda kunnen scharrelen. De veranda was helemaal geweldig. Elke ochtend, ondanks niet geweldige temperaturen, toch buiten ontbijten. Ook bij regen was het er prima toeven. De naastgelegen camping had als vordeel dat we elke dag vers brood konden halen, de was er konden doen en dat dochterlief met partner er kon kamperen! We hebben veel gewandeld en de omgeving bekeken. De tocht rond het meer is echt heel mooi en dus aan te raden. Onze 14 dagen zijn er omgevlogen en we hebben prima genoten! Hans & Lizzy

Gereisd Met partner in juni 2011

heerlijk rustige plek in de natuur

joost & elske
28-6-2011

Wij hebben een heerlijke week vakantie gehad in het chalet nr. 1. Een groot genot was de grote veranda: wanneer het regent kun je toch buiten eten, koffie drinken en onze zoon van bijna 2 had voldoende ruimte om daar te spelen. De bovenverdieping was helemaal kindvriendelijk gemaakt en dat was fijn. De matrassen van de bedden waren 'op', dat was jammer. Vanuit het huisje kun je prachtig wandelen en fietsen! Let op; de informatie over de camping klopt niet helemaal; je kunt er niet eten! Ze hebben wel een patatje maar meer niet.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

Een ideaal huis voor natuur, rust en ontspanning!

Michael
16-4-2011

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad in Les Soulins. Mooi huisje, schitterend in de natuur gelegen en met een fijn groot terras. De ligging is perfect. Het meer Pannaciere overtrof ons stoutste verwachtingen. Je kunt er prachtige wandelingen maken. Er heerst nog een enorme rust. De camping vlakbij biedt alleen maar voordelen, zoals elke dag vers brood. Een abslolute aanrader!

Gereisd Met partner in april 2011

fantastische plek

myriam jansen
9-11-2010

Les-3-Soulins zijn eigenlijk drie vakantiehuizen, lekker ruim en licht met veel natuur er om heen. Wij hadden nummer 1, met een houtkorrel kachel. De kinderen voelden zich er meteen thuis (en wij ook!). Toen wij er waren in mei was het heerlijk weer en hebben we genoten van de veranda om lekker buiten te zijn. Het meer was nog een beetje koud, maar onze oudste heeft er toch lekker in gezwommen. We hebben prachtige wandelingen gemaakt, hertjes gezien, bijzondere vogels. We zijn een dagje naar Autun geweest, waar een overdekte markt is en eigenlijk hadden we ook nog een ballontocht willen maken, maar dat doen we dan maar de volgende keer!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2010

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les-3-Soulins in Corancy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les-3-Soulins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.