Corancy

Reviews over Corancy

Heerlijk!

Janny,
    1-1-2019

De omgeving van l’huis Aron is een waar wandelparadijs. Het ligt aan de voet van het authentieke dorpje Corancy, met een schattig wit kerkje. Wij hebben de Kerstdagen in de Bergerie doorgebracht. Een comfortabele gite voorzien van alle gemakken, inclusief sauna en prima gratis WiFi. De gastvrije eigenaren gunnen je de nodige privacy, maar zijn altijd bereid tot het geven van tips over bezienswaardigheden en activiteiten in de omgeving. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in december 2018

Helemaal geweldig

Bram Koelewijn,
    21-8-2018

Prachtige gite, mooie ligging en hele aardig en gastvrije eigenaars .

Gereisd met partner in augustus 2018

Gereisd met partner in augustus 2018

Super camping

Weijers,
    14-7-2018

Het is een prachtige kleine camping. Geen zwembad of enorm luxe faciliteiten wat in onze optiek niet hoeft. Je kan een heerlijke duik nemen in het meer en verder relaxen. De eigenaren zijn erg toegankelijk en doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Er komt elke week een plaatselijke groente boer langs en twee keer per week komt er een kraam waar je eten kan bestellen en met andere campinggasten kan eten.

Deze camping raden we aan iedereen aan die lekker wil Campersen in de natuur en rust en optimale ontspanning wil.

Gereisd met partner in juli 2018

Sfeervolle romantische bergerie

Ted,
    19-10-2017

Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad en zijn helemaal tot rust gekomen. De Bergerie is een romantisch huisje met een eigen tuintje waar je lekker kunt ontspannen in de ligstoelen. Na een wandeltocht in de omgeving kunnen de spieren herstellen in de sauna op de 1e verdieping. Alles is sfeervol en schoon. Gastvrije beheerders en een zeer goede keuken.

Gereisd met partner in oktober 2017
Corancy scoort een 7,3 uit 10, op basis van 10 reviews