Camping Terre Ferme

36 reviews over Camping Terre Ferme in het Nederlands

Leuke camping

M. Storms
18-9-2018

Wij hebben hier 3 nachten gestaan op een zeer grote plek. Alles zag er netjes en verzorgd uit. Leuk al die beesten die aanwezig zijn. In de omgeving kan goed gefietst worden.

Niet zoveel bomen voor schaduw zijn er , dat is wel jammer.

Je kan er lekkere frietjes eten.

Geweldige, donkere en stille plek.

John en Marion
12-7-2018

Rustige, mooie omgeving en zeer ruime plekken. Bijzonder aardige eigenaars, sanitair is prima en schoon. Het vennetje biedt verkoeling, de kikkerpoel geeft vrijwel elke avond een concert. Matthijs bakt superieure patat! Voor ons het tweede jaar op een rij, we komen terug.

Fantastisch voor jong en oud

Tim
21-10-2017

Alles klopt op deze camping. De prachtige locatie, intieme kleinschaligheid, speelgelegenheden voor de kinderen, persoonlijk contact met de eigenaren én elke dag wel een of meer georganiseerde activiteiten. Het dagelijks voeren van de boerderij dieren is voor de kleintjes een feest om de dag mee te beginnen.

Een heerlijke plek in de natuur! Onthaasten!!

May
22-9-2017

In een woord, fantastisch!!

Vakantie houden op deze camping is ontspannen.

Willy Göertz
8-9-2017

De ligging van de camping is echt prachtig, de eigenaren doen veel moeite om het de kampeerders naar hun zin te maken.

Het sanitaire wordt goed onderhouden en is ruim voldoende.

Er worden pizza en bbq avonden georganiseerd in het hoogseizoen en ze bakken er friet en hamburgers.

Vanaf de camping kun je de diverse weekmarkten in de omgeving bezoeken,maar de markt van Louhans op maandagmorgen is gewoon een aanrader.

In de weide omtrek worden veel vide greniers georganiseerd.

Het meer lac de vouglans is zeker een aanrader.

In de omtrek zijn veel wandelroutes en fietsen in het heuvelland is goed te doen.

Wij zijn dit jaar voor de vijfde keer op camping Terre Ferme geweest en het ons wederom uitstekend bevallen.

Wij waren er zonder kinderen maar ook zij kunnen zich op de camping uitstekend vermaken.

Fantastische camping

Peter
27-8-2017

Wij hebben met onze twee kinderen, (5 en 2 jaar) twee fantastische weken gehad op deze camping. Fijne ruime plekken, schoon sanitair en een mooie omgeving. De vele extra's zorgen dat je je thuis voelt. Zoals de Pizza-avonden, de Frietkar en de muziekavonden. Ook de mogelijkheid om elke dag je brood te bestellen is super. Uitgebreide informatie over de omgeving en leuke routes zijn beschikbaar. De kinderen waren weg van de kippen, schapen en natuurlijk Mozart de ezel. Onze oudste was het vennetje soms niet uit te krijgen. Wel veel verloop omdat de camping zo dicht aan de doorgaande route ligt, maar dat is niet echt vervelend te noemen. Alleen het bereik en de WIFI waren niet optimaal, maar het is vakantie he, dus alleen maar rustig. Op een uurtje ligt Lac de Vouglans, schitterende omgeving met een aantal zogenaamde sprookjeswandelingen, deze zijn erg leuk om met (kleine) kinderen te doen!

Gemoedelijk en persoonlijke camping!

Laura
26-8-2017

Een kleine camping met een vriendelijk Nederlands echtpaar die alles super geregeld hebben op de camping. Alles wat je nodig hebt is aanwezig zoals een soort gezamenlijk huiskamertje met koffie, koelkast en een plek om droog te zitten en prima schoon sanitair. Er worden avonden georganiseerd met zelf pizza bakken, je kunt vers brood bestellen en s avonds gaat de patatbus in werking. Heerlijk groene plek met verschillende dieren en ruime plekken met stroom. Wij hebben een fantastische tijd gehad met de kinderen!

Geweldig mooie camping met rust en ruimte

Ryan Irene
13-8-2017

Het vennetje biedt verkoeling bij warm weer

Fijne camping met kinderen, je kan ze rustig laten spelen. Aardige eigenaren die je vriendelijk van alle info voorzien en op verzoek frietjes bakken. Alles op de camping is schoon, zorgvuldig en verzorgd. Heerlijk om een pasr dagen te staan op doorreis naar het zuiden. Met kleine kinderen een geweldige plek om langer te zijn.

Heerlijke camping!

Gerjanne
7-8-2017

Prachtige camping. Ontzettend grote plaatsen. Vennetje op de camping met een glijbaantje, bootje en houten vlot. Sanitair wordt super schoon gehouden. Op bestelling gaat de patatwagen open en je kunt verse broodjes bestellen. Ideaal als Doorreiscamping maar ook zeker om een aantal dagen door te brengen. Kinderen hebben genoten van Mozart de ezel, de schapen en de kippen.

Relaxen met de parelhoenders en Mozart de ezel

Ton uit Almere
21-3-2017

Op weg naar het zonnige zuiden een andere camping als overnachtingscamping beoogd, maar hier terecht gekomen. Lekker ontspannen, doe maar wat je goeddunkt en de volgende dag weer verder getrokken. Deze natuurcamping is in ieder geval in ons rijtje met overnachtingscampings opgenomen en misschien zelfs voor een meerdaags verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terre Ferme in Condal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terre Ferme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.