Colméry

Reviews over Colméry

Zalige plek!

Dirk,
    18-7-2018

Op zoek naar een plek om tot rust te komen? Dan is Kimaro Farmhouse zeker iets voor jou. Wij waren er voor de tweede keer in het Twiga House en komen steeds helemaal relax terug naar huis.

Robby en Marleen leggen hun gasten steeds in de watten. Het hele domein straalt rust uit en de kinderen vinden het ook geweldig.

In de ruime omgeving kan je ook mooie plekjes ontdekken en je kan altijd vragen voor tips om iets te gaan bezoeken.

We willen nu al terug :)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Landelijk en rustig

Karin,
    30-7-2015

We hebben twee weken in één van de safaritenten op het terrein van Kimaro Farmhouse doorgebracht. Grote pluspunten van ons verblijf waren de mooie omgeving, de rust op het terrein, de heerlijke bedden en de vriendelijke gastvrouw en gastheer. We vonden het jammer dat de vijver niet echt een zwemvijver bleek te zijn, waardoor we voor verkoeling op meertjes in de buurt waren aangewezen. Het terrein van Kimaro Farmhouse is heerlijk voor kinderen: er valt veel te ontdekken en je kunt er goed verstoppertje spelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Zeker voor herhaling vatbaar

JG,
    29-8-2014

Eigenaren zorgen voor een warm welkom. Ze hebben de gite met veel oog voor details ingericht. Ook zijn ze zeer behulpzaam en betrokken.

De kinderen hebben zich uitstekend geamuseerd met bezoekjes aan de kippen en het rapen van eieren. Het grasveld voor de gite biedt veel ruimte om te spelen.

Rondom het meer zijn diverse plekken om te zitten en te genieten.

Er is geen tv en dat is een pluspunt als je op vakantie bent.

De omgeving leent zich prima om te wandelen. Winkels en openluchtzwembad liggen op een kwartier rijden.

Een avond gebruik gemaakt van de table d'hotes en hier van genoten.

Een aanrader om tot rust te komen en zeker nog eens voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Genieten van de rust en de prachtige omgeving

Ellen Steijvers,
    7-10-2012

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf in Vakantiehuis Kimaro Farmhouse. Het is ontzettend mooi gelegen. Vooral de ontzettend grote vijver en de ruimte om de gite heen geeft een rustig en sfeervol gevoel. De gite zelf is ruim en gezellig ingericht. We hebben gezellig geborreld bij de open haard 's avonds. Heerlijk! De eigenaren hebben tips en adviezen gegeven over de omgeving en daardoor hebben we mooie uitstapjes gemaakt. Ook hebben ze wandel-, fiets- en motorroutes zodat je optimaal van de omgeving kan genieten. Ook de diners van de gastvrouw zijn een echte aanrader om bij te boeken. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

Natuurlijke rust en innelijke ontspanning

danny krul,
    6-10-2012

Met ons gezin op vakantie geweest in begin van dit jaar. Het was een ervaring om nooit te vergeten. Vanuit onze drukke bestaan in het stadse en gedreven leven in Amsterdam werden we in de tijd terug gezet naar een omgeving waarin je leert genieten van rust en op een natuurlijke wijze energie krijgt. De omgeving is authentiek en doet vermoeden dat de tijd stil heeft gestaan. Genoeg bezienswaardigheden in de buurt en de gastheer en vrouw weten nagenoeg alles wat interessant is om te bezoeken of te gaan zien. Zo zijn we via hun in super leuke restaurantjes terecht gekomen, maar hebben ook heerlijk op de farmhouse gegeten. Onder het genot van een drankje vliegen de uren in de avond voorbij en is een week al snel te kort. Voor kinderen is het ook super. De tamme kippen voeren was dan ook voor hun een van de belangrijkste activiteiten van de dag. We gaan hier zeker terug naar toe.....

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012
Colméry scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews