Tijdelijk €25 aanbetaling

Moulin de Collonge

We hebben de beste aanbieders voor Camping Moulin de Collonge voor je op een rij gezet:

5.3MatigScore uit 26 reviews
+41

5.3MatigScore uit 26 reviews
  • 6.9Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over Moulin de Collonge

• 5Bert van Heijst13-09-2021

Verouderd

In alle jaren weinig verandert. Wat me vooral dit jaar opvalt is dat de tuinman zich niet heeft laten zien. Gras niet gemaaid, heggen, hegjes en hagen niet geknipt of gesnoeid. WiFi is zelfs als je er bij de receptie bovenop zit, niet gewoon slecht, maar héél slecht.

• 8Erik en Edith16-07-2019

Lokatie, lokatie, lokatie.

DE locatie is super. Direct aan het fietspad (op voormalig spoorbed) richting Macon en Chalon. Leuke plaatsen (Buxy en Saint-Genoux-le-National) en supermarkten binnen 10 auto minuten. Lekker (overdekt) zwembad en zwem/vismeertje. Goed onderhouden maar sommige plaatsen zijn echt klein (80m2) waardoor je bij je overburen op het bord zit te kijken. Grappig restaurant en pizzeria op het terrein. Een van de receptionistes spreekt een beetje Engels, maar die is niet altijd even (klant)vriendelijk.

• 8Staat v/h sanitair
  • 2Silvie18-09-2018

Worthless WiFi

Unfriendly reception, does only talk French. No wifi on the campsite, very poor WiFi at reception desk.

• 7Voyageurs belges15-08-2018

Bien sans plus

Rien à dire sur les infrastructures. Les sanitaires sont nettoyés deux fois par jour, papier WC inclus, dépôt des glaçons de manière indépendante, accès large à la piscine chauffée. Les emplacements sont fort rapprochés mais ok. Le moins, c'est l'accueil. Nous y avons trouvé un accueil aimable et poli (déjà pas mal) mais vraiment pas chaleureux, convivial et axé sur la relation avec chaque client comme annoncé sur leur site. Nous avons connu des propriétaires bien plus chaleureux et généreux dans d'autres campings ! Nous ne reviendrons pas.

• 6JM11-07-2017

redelijke camping

Jaren geleden hebben we hier vaak in september gekampeerd, er is in 13 jaar hier heel weinig veranderd net dat pa de camping 5 jaar geleden over gedaan heeft aan zijn zoon en dochter. De zoon doet het restaurant en zijn dochter de camping. De ontvangst op de camping is koud en afstandelijk Vroeger kwam de bakker op de camping ,nu kun je brood bestellen op het kantoortje De camping is simpel van opzet , de plaatsen zijn klein maar het geheel wordt netjes onderhouden.Er zijn diverse soorten fietsen te huur Het sanitair is oud en versleten, als het niet te hard regent blijf je net droog De camping heeft langs het meertje een aantal mobil home's geplaatst die op ruime afstand van elkaar staan. Het zwembad is enkele jaren geleden geheel vernieuwd en verwarmd . Het restaurant is recentelijk een beetje aangepast,je kunt er goed eten tegen redelijke prijzen. De toiletten en douches worden 2x p/d schoon gemaakt, omdat de camping lang niet vol stond waren er maar enkele toiletten en douches open. De WiFi is matig en alleen te ontvangen in de buurt van het kantoortje Op ca 1 kilometer van de camping lag een oude spoorlijn die vele jaren geleden vervangen is door een gezellig fietspad. (ca 45 km.) Het dorpje St Boil heeft 2 restaurantjes en heeft verder weinig te bieden

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 5Familie Heersma24-04-2017

Wat een onvriendelijke camping

De receptie was chagrijnig , zwemmen mocht echt niet ondanks de mooie dag. We voelden ons niet welkom , hier komen we nooit meer

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Senioren20-09-2016

Heel gezellige knusse camping. Oud maar zeer schoon sanitair. Fijn zwembad en schitterende omgeving. Al wel een keer of vijf geweest, maar komen steeds hier weer terug. Taize op goede afstand en heerlijk om een keer een dienst mee te maken.

• 8Khyd08-08-2016

Fijne camping

Mooie camping met veel groen en een prachtig receptiegebouw! Er is zowel een zwembad, dat ik er heel goed uit vond zien, als een zwem- en vismeertje. De camping is ruim opgezet, alhoewel ik de campingplaatsen niet al te ruim vond. We hebben hier twee nachten gestaan en hebben ons prima vermaakt, ook in de omgeving. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat er zaterdagavond een band bij de pizzeria op de camping was (hou niet zo van bands op campings) en dat de zanger af en toe loeivals zong en ook geen idee had wat hij zong: allerlei Engelse onverstaanbare verbasteringen, wat het dan toch weer vermakelijk maakte.

Gewoon een fijne camping.

• 8laura30-07-2015

Gezellig, kneuterig

Na een soort van vakantiefabriek in de ardeche was dit een verademing! Heerlijk rustig, vriendelijke mensen. Behulpzaam voor mijn zieke man. Genoeg kinderen voor mijn kinderen. Geen slagboom, vooraf betalen of andere betutteling. Prima zwembadje, mooie omgeving, gratis wifi. wellicht nog een keer!

• 8Staat v/h sanitair
  • 7zozo25-11-2013

Mooie wijnstreek

We waren met 2 volwassenen en een 8 jarige. Prima doorreis camping voor een paar dagen. Leuk dat je zelf een plekje mag uitzoeken. Mooi zwemmeer aanwezig met een top uitzicht. Zwembad was een beetje verouderd en niet erg schoon. Een kleine maar vriendelijke camping die een beetje verouderd is maar prima te doen.

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar