Camping Saint Vital

Laatste review

Zeer smerig sanitair

Linda,
17-8-2018

Grote plaatsen onder bomen met genoeg schaduw. Gemeente zwembad ernaast waar je voor 1 euro extra bij je boeking gebruikt van kan maken zonder entree te hoeven betalen. Groot minpunt: verschrikkelijk smerig en vooral slecht onderhouden sanitair met veel kalk en schimmel op de muren. Echt te ranzig voor woorden.Er wordt echt met de Franse slag schoongemaakt . Doekje over de wc bril en dat is het dan. 64 euro voor twee nachten. Caravan en 4 pers + Electra. Echt de prijs niet waard. Verdient naar ons idee nog geen twee sterren. Schrappen uit de Acsi!!!

26 reviews over Camping Saint Vital in het Nederlands

15-7-2017

Wij hebben op deze camping 4 nachten gestaan met de tent

Geweldige plekken

vriendelijk personeel

En heel erg fijn was dat wij konden lopen {10min} naar het fantastische plaatsje cluny.

Waar wij in een paar gezellige restaurantjes hebben gegeten.

Een groot zwembad wel van de gemeente maar wij konden er gratis in en het zwembad ligt tegen de camping.

En wij fietsen graag.

Het groene fietspad ligt gelijk aan de camping tegen borg kan je de sleutel krijgen van het hek.

Aan de ene kant kan je aardig vlak rijden maar aan de andere kant (tunnel) zijn er aardige pukkels.

Aangename camping

Philip Pessoa
2-10-2016

Ruime plaatsen op redelijk terrein met bomen.Sanitair ziet er wat verouderd uit maar is zeer functioneel. Wifi alleen bij de receptie (gratis). Camping ligt bij groene fietsroute over oude spoorweg (aanrader) en op loop afstand van het stadje Cluny.( 10 minuten).

Prima camping om de omgeving te verkennen

komen zeker nog terug

miekevd
15-8-2016

Zeer goed : ligging met zicht op stadje, mooi aangelegd en onderhouden terrein, groot zwembad direct naast de camping, vriendelijke bediening aan de receptie,

mogelijkheid om broodjes te bestellen voor de volgende dag, zeer warm water voor afwas en douches, vaste barbecues gratis te gebruiken.

Minder: het sanitair wordt 2 x daags onderhouden maar heeft een opknapbeurt nodig (o.m. weghalen van franse toiletten) & het vervangen van de silicone in de afwasplaats zou al een heel ander zicht bieden.

Camping met behoorlijk ruime plaatsen op loopafstand van centrum van het beroemde Cluny en aan de voie verte (fietspad) Bourgogne du sud. Heel vriendelijk bij de receptie. Gemeentelijk zwembad naast de camping (gratis) is leuk en heeft hoge duikplank. Ook in trek bij fietskampeerders. TGV-lijn ligt achter de camping, leuk om met de kinderen te gaan kijken. Er komen er genoeg voorbij. Sanitair is niets mis mee. Aandeel Nederlanders redelijk hoog. Ga in plaats van de grotten van Aze (die druk zijn/je moet reserveren) naar die van Blanot. Tip: je kunt een sleutel van het hek naar de voie verte lenen bij de receptie (borg 5 euro)

Jaren geleden hadden we al een keertje op deze camping gestaan met onze dochters (nu 16 en 18), maar alleen het zwembad (buiten de camping, kort wandelingetje van 3 min.) maakt nog steeds een goede indruk: 1 zwembad van 3-2 meter diep, ander zwembad van 4,5 mtr. diep waarin alleen gesprongen mag worden (2 springhoogtes), ondieper zwembad 1.50 diepte, en nog peuterbad. Gratis toegang, kaartjes hiervoor te vragen bij receptie. Sanitair echter zwaar verouderd (met combinatie van hurk- en gewone toiletten), toiletpapier werd slechts 1x in de ochtend bijgevuld. Het is een echte doortrekkerscamping. TGV inderdaad duidelijk aanwezig, veel treinen binnen aantal minuten, maar daar hadden we nauwelijks last van. Samen met mijn man de abdij in Cluny bezocht, erg indrukwekkend. Dorpje Cluny toeristisch, alleen jammer dat autoverkeer door centrum wordt toegestaan.

Ons plekje

Erika Oldenhof
19-8-2014

Al vanaf onze huwelijksreis ben ik verknocht geraakt aan de zonsondergang vanaf ons plekje op deze camping. De campingbeheerster en al de andere mensen die er werken zijn erg klantvriendelijk. Het gemeentelijke zwembad (gratis voor campinggasten) is een aanrader.

Een goed onderhouden, rustige camping waar je lekker uit kunt rusten met een koel biertje/glaasje wijn en een goed boek.

prima

jonie.oskamp
13-7-2014

Niet mee eens met negatieve reacties, veel ruime plekken, rustige camping, ondanks de tcv, prachtig in de buurt van Taizé, Cluny mooi dorpje, en zeker voor meer dagen.Hopen er dit jaar weer heen te gaan!

Goed voor een kort verblijf

MusiCampeur
16-2-2014

De plekken op Saint Vital zijn redelijk ruim, de voorzieningen (zeker het sanitair, dat zwaar verouderd is en ook slecht wordt schoongehouden) matig. De nabijheid van Cluny maakt veel goed. Dit stadje is erg leuk en er is veel te zien en er is een ruime keuze aan restaurants. Deze camping is geschikt als doorreiscamping, maar zou ik zeker niet aanraden voor een langer verblijf.

Mooie camping

H.C. van Essen
17-8-2013

Prachtige camping in een mooi gebied. Plekken zijn groot maar niet vlak. Sanitairblok achterop de camping aan vervanging toe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saint Vital in Cluny (Saone et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saint Vital zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.