Vakantiehuis C'est un rêve

8 reviews over Vakantiehuis C'est un rêve in het Nederlands

Heerlijk tot rustkomende plek

M. Dijkstra
11-6-2017

Een hele sfeervolle Gîte met een mooie houtkachel. Prachtig uitzicht met veel wandelmogelijlheden vanuit de Gîte zelf. Vlakbij een heerlijk meer Lac des Settons. Mensen met een hond zijn ook welkom wat wij heel fijn vonden. Aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2017

zeer mooi ingerichte gites

Wim
6-9-2016

Zeer mooi ingerichte gites en ruim voldoende voor twee personen. Mooie afgesloten tuin, maar de boompjes waren nog iets te klein om schaduw te geven. Het was er warm op het moment dat we daar waren. Vanuit de gites kan je lange wandelingen maken door stille bossen zonder iemand tegen te komen. Veel veldwegen zijn overgroeid wat jammer is. De gites en tuin waren zeer verzorgd en de eigenaars wonen achter de gites. Plek met veel mogelijkheden, maar ze worden nog niet volop benut.

Gereisd Met partner in juli 2016

Aanrader, heel relaxt

Jeanette en Rob
31-5-2016

Wij hebben al verschillende keren een gite gehuurd in de Morvan. Deze gite heeft alles overtroffen!!! Zeer compleet! Fijne keuken met alles ruim aanwezig. Zeer sfeervol gerenoveerde, en compleet ingerichte gite. Fijne kachel in de woonkamer. Mooie grote badkamer met heerlijke douche Als we een keer teruggaan naar de Morvan ..zeker weer naar deze gite met de zeer hartelijke eigenaren

Niet te vergeten een mooi terras met fantastisch uitzicht

Gereisd Met partner in mei 2016

Net terug en we willen nu al weer terug! Geweldig!

Karin
10-2-2016

Deze gite komt qua ligging, interieur, compleetheid en uitstraling in onze top 5 favoriete locaties! We keken onze ogen uit bij binnenkomst, wat een sfeer! Bij de eerste check zagen we al dat alles er was voor een fijn 'thuis'komen. Ook de omgeving is geweldig, zelfs in februari was het goed toeven. Heerlijk gewandeld, Autun bezocht. 's Avonds wijntje bij de kachel, kaasjes uit de streek, boek erbij. Wij komen hier zeker nog 's terug! Dank Angelique en Robert voor jullie gastvrijheid.

Gereisd Met partner in februari 2016

Fantastische gîte!

Hetty
14-10-2015

Heerlijk om een week in zo'n smaakvolle en compleet ingerichte gîte door te brengen. De slaapkamer met rozen voor het raam, de ruime inloop-douche, de kamer met gezellige eethoek (kaarsen op tafel), een goed ingerichte keuken, een ruime en comfortabele bank en niet te vergeten het houtkacheltje, dat 's avonds in een mum van tijd het hele huisje verwarmde. Overdag - het was heerlijk weer - konden we genieten van het terras met schitterend uitzicht. En Angelique is een heel aardige gastvrouw en relaxte gesprekspartner. Wat kun je nog meer wensen?

Gereisd Met partner in september 2015

Paradijs op aarde

Daniëla en Michel
26-8-2015

C'est un rêve is voor ons inmiddels voor het 5e jaar de vakantie week waar wij het meest naar uitkijken. Iedere herfstvakantie even heerlijk 1 weekje onthaasten en weg van alle drukte. Back to basic om bv. de houtkachel aan de praat te krijgen en te houden maar voorzien van alles wat je nodig hebt. De gite is zeer vakkundig gerenoveerd van binnen met o.a een fantastische keuken voorzien van de modernste apparatuur en een heerlijke grote inloop douche. Toch is men er in geslaagd om jou het gevoel te geven dat je in een oude boerenknechten woning verblijft. De tegelvloer die wellicht al honderden jaren oud is, muren en plafonds in oude staat geven een heel warme indruk. Over de gastvrijheid van Angelique en Robert kunnen wij kort zijn ; Uitstekend..!

Voor een ieder die op zoek is naar dat ene plekje om eens heerlijk je zelf te zijn en te genieten van alles wat de Franse cultuur te bieden heeft zeggen wij DOEN..!!

Gereisd Met partner in oktober 2014

Sfeervolle gîte op prachtige plek !

Sabine
18-5-2015

Wij hebben twee weken genoten van deze gezellige gîte. Mooie authentieke elementen in het huisje en er is veel zorg besteed aan de inrichting en buitengebeuren. Alles zeer schoon en compleet. De omgeving is geweldig, wij hebben veel gewandeld en zijn naar de wijnstreek geweest ( Beaune is een aanrader ) , lac des Setton, Autun, Vezelay. Wij komen graag nog eens terug!

Gereisd Met partner in januari 2015

Slechts gedeeltelijk een droom

m. schoorl
19-7-2014

Ruime 2-persoons woning met schitterend terras en uitzicht. Huis is erg koel maar helaas ook wel behoorlijk vochtig en ruikt daardoor hier en daar erg muf. Slaapkamer, badkamer en toilet zijn gerenoveerd, huiskamer staat vol brocante en heeft een originele tegelvloer die erg onregelmatig is en overal kapot.

Gereisd Met partner in januari 2014
Robert en Angelique, Eigenaar, 18-5-2015

Beste Mariette en Jan,

Wat jammer dat jullie weekje in onze gite niet zo goed bevallen is. Zeker omdat we de reactie pas na tien maanden lezen. Wij staan altijd open voor kritiek en/of verbeteringen maar dan is het misschien handig dit persoonlijk aan ons te melden.

Wij kunnen ons (uiteraard) niet vinden in jullie kritiek, maar wij zijn misschien niet objectief. De 150 jaar oude tomettevloer is een van de smaakmakers in de gite, juist volgens al onze gasten die daar zeer lovend over zijn. Wellicht had het beter geweest om deze vakantie enige tijd uit te stellen na de heupoperatie van Mariette, een authentiek Franse gite is blijkbaar toch wat lastig in dit geval.

Met vriendelijke groet.

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis C'est un rêve in Chissey-en-Morvan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis C'est un rêve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.