Reviews over Chissey-en-Morvan

Heerlijk tot rustkomende plek

M. Dijkstra,
    11-6-2017

Een hele sfeervolle Gîte met een mooie houtkachel. Prachtig uitzicht met veel wandelmogelijlheden vanuit de Gîte zelf.

Vlakbij een heerlijk meer Lac des Settons.

Mensen met een hond zijn ook welkom wat wij heel fijn vonden.

Aanrader!

zeer mooi ingerichte gites

Wim,
    6-9-2016

Zeer mooi ingerichte gites en ruim voldoende voor twee personen. Mooie afgesloten tuin, maar de boompjes waren nog iets te klein om schaduw te geven. Het was er warm op het moment dat we daar waren. Vanuit de gites kan je lange wandelingen maken door stille bossen zonder iemand tegen te komen. Veel veldwegen zijn overgroeid wat jammer is. De gites en tuin waren zeer verzorgd en de eigenaars wonen achter de gites. Plek met veel mogelijkheden, maar ze worden nog niet volop benut.

Aanrader, heel relaxt

Jeanette en Rob,
    31-5-2016

Wij hebben al verschillende keren een gite gehuurd in de Morvan. Deze gite heeft alles overtroffen!!! Zeer compleet! Fijne keuken met alles ruim aanwezig.

Zeer sfeervol gerenoveerde, en compleet ingerichte gite.

Fijne kachel in de woonkamer.

Mooie grote badkamer met heerlijke douche

Als we een keer teruggaan naar de Morvan ..zeker weer naar deze gite met de zeer hartelijke eigenaren

Niet te vergeten een mooi terras met fantastisch uitzicht

Net terug en we willen nu al weer terug! Geweldig!

Karin,
    10-2-2016

Deze gite komt qua ligging, interieur, compleetheid en uitstraling in onze top 5 favoriete locaties! We keken onze ogen uit bij binnenkomst, wat een sfeer! Bij de eerste check zagen we al dat alles er was voor een fijn 'thuis'komen. Ook de omgeving is geweldig, zelfs in februari was het goed toeven. Heerlijk gewandeld, Autun bezocht. 's Avonds wijntje bij de kachel, kaasjes uit de streek, boek erbij. Wij komen hier zeker nog 's terug! Dank Angelique en Robert voor jullie gastvrijheid.

Fantastische gîte!

Hetty,
    14-10-2015

Heerlijk om een week in zo'n smaakvolle en compleet ingerichte gîte door te brengen. De slaapkamer met rozen voor het raam, de ruime inloop-douche, de kamer met gezellige eethoek (kaarsen op tafel), een goed ingerichte keuken, een ruime en comfortabele bank en niet te vergeten het houtkacheltje, dat 's avonds in een mum van tijd het hele huisje verwarmde. Overdag - het was heerlijk weer - konden we genieten van het terras met schitterend uitzicht. En Angelique is een heel aardige gastvrouw en relaxte gesprekspartner. Wat kun je nog meer wensen?