Hotel Stars Dijon

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Stars Dijon voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Stars Dijon in het Nederlands

Beduidend minder dan basisniveau

Fam. Tas
19-8-2012

Op doortocht twee kamers gehuurd voor een nacht. Bedden waren schoon, maar dat was het dan wel. Benauwd uitgewoond studentenhok zonder airco, dus de hele nacht zweten met je hoofd op een synthetisch kussentje. Achterstallig onderhoud, douchekop waar nog drie straaltjes uit komen, wc pot is waarschijnlijk alleen bij plaatsing schoon geweest. Wc-bril afgebroken, maar gewoon terug gelegd. Ontbijt 8 euro p.p., maar vraag niet waar die kosten zijn gemaakt (stukje brood met aarbeienjam, dan heb je het wel gehad). Kortom teleurstellend, terwijl naast de deur een degelijk goedkoop ketenhotel staat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stars Dijon in Chenove (bij Dijon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stars Dijon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stars Dijon scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.