Hotel HotelF1 Dijon Sud

HotelWeer vandaag28°13°
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor HotelF1 Dijon Sud voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel HotelF1 Dijon Sud in het Nederlands

Voor de eerste en laatste keer F1

Dini
8-7-2016

Geen verwachtingen hebben, vond het beddengoed gewoon 'goor". ik had mijn vraagtekens erbij, leek dat er al onder de lakens geslapen was ..

geen sociaal personeel en zitten zeker niet op Nederlanders te wachten..

prima om te overnachten

kim
21-6-2011

prima om te overnachten onderweg naar de cote d'azur. Goed gegeten. Prima geslapen. En bad ! erg lekker als je de hele dag in de auto hebt gezeten.

net hotel

reinout
18-6-2011

Net hotel vlakbij de Route du soleil. Nette kamers, restaurant ook ruim voldoende (zowel avondeten, als ontbijt). prima overnachtingsplek op weg naar het zuiden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel HotelF1 Dijon Sud in Chenove (bij Dijon), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel HotelF1 Dijon Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel HotelF1 Dijon Sud scoort een 5.57 uit 10 op basis van 3 reviews.