Camping L' Ardan

Meer camping info

80 reviews over Camping L' Ardan

• 8Bert Ploeg18-08-2014

Zeer mooie plek

Deze camping is precies dat wat ik van een camping verwacht , natuurlijke rust en een ontspannen sfeer . Mooie plekken , eenvoudige schoon sanitair Wij hebben van ons verblijf genoten , mede dankzij de gastvrijheid van Rene en Corrie

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2014

• 9S. Wirsing11-07-2014

Een ontspannen vacantie? Dan moet je naar deze camping gaan. Een mooi grasveld wat in het midden vrij blijft. Je staat vlakbij een oud canal, wat prima geschikt gemaakt is om heerlijk te fietsen of wandelen. Geen heuvels dus gemaakt voor senioren.De sfeer op de camping is ontspannen. Geen disco, nee rust.De camping wordt keurig onderhouden. Restaurant met dit jaar een kleine kaart, volgend jaar weer keus genoeg. Deze camping is een aanrader

• 9Cees Hendriks08-07-2014

Fantastische ontspannen plek

Heerlijke ruime plaatsen, rustig met uitstekende vlakke fietsmogelijkheden langs het Kanaal van Nivernais. Heel ontspannen sfeer waar je echt tot rust kunt komen

• 8Ton en Lia Metselaar07-07-2014

fantastische plek

Camping 'Ardan eerlijke rustige camping, ideale uitvalbasis voor leuke tochtjes, zowel met de fiets(elektrisch) als met de auto. Wij hebben heel erg genoten van de gezelligheid van de eigenaren en hun vrijwillige medewerkers. Komen beslist nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9lotje van dieren06-07-2014

het is hiet fantasties

wij mogen dit jaar voor het eerst op camping de l ardan verblijven , in het prachtige charmot,gelegen in frankrijk in een hele mooie omgeving omgeven door heuvels en dalen en bossen,een echte aanrader voor degenen die rust zoeken,niet alleen voor 50plussers,maar ook voor de jongeren,die graag fietsen en willen vissen,,is het een aanrader,heb je geen caravan,dan is het geen probleem,er zij 2 chalets en een stacaravan te huur,en niet te vergeten,de biod,een gezellig ,,brocante,, caravan,er komen hier ook fietsers en wandelaars voor 1 of meerdere nachten,corrie en rene zijn echte gastvrije mensen,en in hun restaurant kan je heerlijk eten,vooral de biefstuk niet te vergeten,we hopen hier 3 mnd te blijven op deze fijne gezellige camping

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 8John05-07-2014

Rust, ruimte en gemoedelijkheid

Camping de l'Ardan is een verademing voor fietsers, wandelaars en rustzoekers in het algemeen.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Erik28-06-2014

Hier komen we zeker terug

Hartelijk ontvangst door de eigenaren en we kregen na overleg een prima plek toegewezen. Wij hebben er drie dagen verbleven en konden er heerlijk tot rust komen in deze mooie omgeving. Ook is her er heerlijk wandelen en fietsen langs het kanaal.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Oostrom29-09-2013

heerlijke camping

Kwamen voor een paar nachten, dat werden er 16! Ruime plaatsen, lekker rustig (was wel september). Gezellig restaurant met goede prijs-kwaliteitverhouding en vriendelijke bediening. Camping-eigenaren Rene en Corrie staan altijd klaar voor hun gasten met steeds een gezellig praatje en zonodig hulp en advies. Je voelt je daar echt welkom!

Gereisd met partner in september 2013

• 8inekevangeel15-09-2013

leuke sfeervolle camping in Chaumot

Gelegen naast het Canal du Nivernais, heerlijke omgeving om te fietsen, veel sluizen en bootjes onderweg kortom veel om te zien en te beleven. Plaatsje Corbigny is met de fiets een kleine 10 min. van Chaumot, leuke markt, div. winkels waaronder bakker, slager, postkantoor, div. supermarkten waaronder een zeer nette Aldi.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Rutger Ongering07-08-2013

Top camping!

Een heerlijk weekje gelogeerd op deze leuke kleinschalige camping, waar met name de gastvrijheid van de eigenaar Rene en zijn vrouw Corrie me bij zal blijven. Heerlijke omgeving, goed sanitair, en een prima resteaurant. In de omgeving kan je heerlijk touren, eten en kayak varen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 2013

9 tips over Camping L' Ardan

• inekevangeel, 15-09-2013

Leuke camping, nederl. eigenaars, prima wifi verbinding. Elke donderdagavond muziekavond, leuk om een keer mee te maken, iedereen bij elkaar aan tafel gezellige sfeer, kaarsjes aan en zitten onder de druivenpergola. Wij hadden er heerlijk weer elke dag gemiddeld 30 graden, vaak naar het lac de la Baye geweest, heerlijk om te zwemmen, zonnen surfen elke dag friet en snackwagen aanwezig voor de liefhebbers.

• mmsvanb, 07-08-2013

neem een fietsendrager mee. Fietsen achter op de auto; 25 km. verderop auto parkeren en vervolgens weer een stuk langs het kanaal fietsen. Echt leuk om te doen.

• Rutger Ongering, 07-08-2013

De donderdagavond met live muziek en enthousiast publiek is een aanrader!

0 vragen over Camping L' Ardan

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50