9 tips over Camping L' Ardan

• inekevangeel, 15-09-2013

Leuke camping, nederl. eigenaars, prima wifi verbinding. Elke donderdagavond muziekavond, leuk om een keer mee te maken, iedereen bij elkaar aan tafel gezellige sfeer, kaarsjes aan en zitten onder de druivenpergola. Wij hadden er heerlijk weer elke dag gemiddeld 30 graden, vaak naar het lac de la Baye geweest, heerlijk om te zwemmen, zonnen surfen elke dag friet en snackwagen aanwezig voor de liefhebbers.

• mmsvanb, 07-08-2013

neem een fietsendrager mee. Fietsen achter op de auto; 25 km. verderop auto parkeren en vervolgens weer een stuk langs het kanaal fietsen. Echt leuk om te doen.

• Rutger Ongering, 07-08-2013

De donderdagavond met live muziek en enthousiast publiek is een aanrader!

• Oostrom, 29-09-2013

Fijn fietsen langs het kanaal met leuke sluisjes.

• Peter van Schaik, 12-08-2012

Voor fietsers een aanrader, maar er wordt ook veel gevist.

• Bert Ploeg, 18-08-2014

De donderdagse muziek avond is een belevenis apart , zeker reden om wat langer te blijven .

• Yolande, 11-05-2015

Niet zelf gedaan, maar er zijn paar leuke huisjes om te huren. De eigenaren weten veel over de omgeving en delen dit graag met de gasten in 4 talen.

• John, 05-07-2014

In de omgeving: middeleeuws kasteel in aanbouw (Guedélon) en de interessante stadjes Avallon en Vezelay.

• desiree, 19-05-2015

Via de eigenaren corry en renee de tip gekregen om een boottocht te maken. Erg mooi en ook leuk voor onze zoon van 12.