Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

97 Reviews over L' Ardan

• 9Mariet en Eef24-08-2021

Fantastische week gehad op de L’Ardan!

Prachtige camping waar je als gast een warm welkom krijgt van Robert en Chiel, onder het genot van een drankje! Geen heggetjes, afgebakende of genummerde plekken, zoek een fijne plek! Het gedateerde sanitair wordt 2x daags schoongemaakt . Ook hebben we genoten van de broodjesservice en de kookkunsten van Robert. Wij komen zeker terug!!

• 8Elly24-08-2021

Ongecompliceerd kamperen....!

Vanaf 12 tot 19 juli hebben we op de camping gestaan. Het weer was niet erg geweldig maar we hebben toch genoten. We hadden een ruime plek ( lekkere hoor, gewoon je eigen plek uitkiezen). We maakten heerlijke fietstochten langs het kanaal en hebben lekker gegeten bij Robert in het Restaurant. We komen graag nog eens terug,

• 9Hans Platenkamp27-07-2021

Ongedwongen voor echte vakantie

Een paar dagen hier gestaan, goede ongedwongen sfeer en fijne ontvangst door Chiel. Ook perfect gegeten van kok Robert. Kortom een top camping voor gezellige mensen

• 9Helen Koene26-09-2020

Wij hebben heerlijke dagen gehad en het chalet is heel mooi opgeknapt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, prima bed, goede keukenspullen en lekkere stoelen op het terras Heel handig dat je iedere morgen heerlijk vers stokbrood of croissantjes kunt bestellen en opeten Wij hebben ook genoten van de kookkunst van Robert en de bediening van Chiel, het eten is heerlijk en de wijn smaakt lekker Het enthousiasme van de beheerders heeft ons goed gedaan en na 12 dagen heerlijk genieten van het Franse leven z’n we weer thuisgekomen Robert en Chiel nogmaals bedankt

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Jos en Willem06-09-2020

Heel fijne camping!

We hebben 4 dagen op deze camping gekampeerd en vonden het een heel fijne plek (en we hebben al heel wat gezien)! Het is gelukkig geen camping met afgezette plekken met hagen (dan kun je net zo goed thuisblijven!) maar een door groen omgeven open terrein met bomen langs het Canal du Nivernais met uitzicht op de velden met grazende koeien. Je kunt fijn van je af kijken vanaf je zelf gekozen plek. Er heerst een zeer gemoedelijke sfeer en er is rust. Robert en Chiel geven hun gasten een warm welkom en verblijf, zorgen voor schoongeschrobt sanitair en je kunt er heerlijk eten! Een absolute aanrader!

• 8Jolanda en Henk22-08-2020

Ruimte en vrijheid

We hebben 5 dagen op deze camping gestaan. Genoten van de ongedwongen sfeer. Zelf ons fijne plekje uit mogen kiezen. Sanitair is verouderd maar zeker schoon! Complimenten aan de jonge nieuwe eigenaren die hun best doen om deze camping een nieuwe uitstraling te geven. Eten in het restaurant is zeker een aanrader. Goede kwaliteit voor een mooie prijs. Fietstochten langs het kanaal zijn de moeite waard! Chiel en Robert wij wensen jullie heel veel succes met het verder opbouwen van de camping.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Bert en Ria20-08-2020

Een fijne camping waar je vrijheid hebt!

Vrije plaatsen op de camping en schoon sanitair. Veel te bekijken van komende en vertrekkende kampeerders. Chiel en Robert gezellige en goede eigenaren. Het is langs het Kanaal goed wandelen. Al met al een aanrader om op deze camping te zijn👍!

• 9Matthijs van Hoorn18-08-2020

Wij komen zeker terug!

Camping Ardan: nieuwe eigenaren, nieuw elan! Fijne, rustige camping. Vriendelijke ontvangst door Chiel en Robert, die de camping sinds januari 2020 runnen. Sanitair is opgefrist en prima in orde - wordt twee keer per dag schoongemaakt. Eigenaren heel behulpzaam en prettig in de omgang met jong en oud. Gezellige bistro/restaurant vijf dagen per week geopend, met prima en gezond eten. Handig: broodservice voor de volgende ochtend. Plek voor caravans, campers en tenten. Verder een hipp(i)e-caravan en enkele huisjes te huur. Ziet er allemaal leuk uit. De mooie omgeving nodigt uit tot wandelen, fietsen, zwemmen, varen en/of autotochtjes. Toeristische informatie bij de receptie verkrijgbaar. Kanaal (Canal de Nivernais) met vlak fietspad, ligt letterlijk naast de camping. Zwaarder fietsen kan in de Morvan. Boodschappen in Corbigny, op 3 kilometer. Wij zijn heel tevreden, en komen hier zeker terug!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Pieter Streefkerk18-08-2020

Top camping voor rustzoekers

Op terugweg weer klein weekje bij Robert en Chiel. Wat een heerlijke camping, rust, gastvrij, lekker eten op terras en heerlijk fietsen langs het Canal. Top locatie, zelfs voor 2 x per vakantie. Volgend jaar weer.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Sarah17-08-2020

Geweldig!

Wat een heerlijke, fijne camping! Helemaal tot rust gekomen middenin de natuur. Leuke, overzichtelijke camping. Superschoon sanitair en heerlijk eten! De vega burger is een aanrader 😃 Nog nooit op een camping zo lekker gegeten. Mooie omgeving ook en warm welkom van de eigenaren!

• 10Staat v/h sanitair

Camping L' Ardan info