Géén boekingskosten

• 8.2Staat v/h sanitair
  • 8.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

105 Reviews over L' Ardan

• 9Leonie24-10-2022

Rustig en mooie omgeving!

Wij waren op doorreis naar Zuid Frankrijk en wilden 2 nachtjes op deze camping blijven. We stonden op een prachtig plekje aan een kabbelend beekje. Het barretje / restaurantje was heel gezellig, lekker eten en heel schoon sanitair. Ook het meer op 10 minuten rijden vonden we hartstikke leuk, we hebben SUPS en een catamaran gehuurd. Kortom, we bleven wat meer nachten omdat we helemaal tot rust kwamen en de camping zo fijn vonden! Berry en Petra bedankt! We komen zeker een ander jaar weer bij jullie langs!

• 8Anne en Stefan Buurman17-09-2022

Kleinschalige camping met gastvrije eigenaren

Fijne, rustige, kleinschalige camping. Berry en Petra zijn de eigenaren sinds oktober 2021 en hebben al heel wat werk verzet! Zo is o.a. het sanitair volledig vernieuwd, het ziet er strak uit en wordt ook goed schoon gehouden. De gastvrijheid van Berry, Petra en (schoon)moeder Ria is voelbaar, er is allle tijd voor een praatje of een helpende hand. En de kookkunst van Petra is voortreffelijk! Kortom: een aanrader!!

• 6Monique26-08-2022

Camping prima, maar (huur) stacaravan oud/vies

Wat de camping, bistro en omgeving betreft kan ik met het enthousiasme van de vorige reviews wel voorstellen. Maar de stacaravan waar wij een paar dagen in verbleven was krakkemikkig (zacht uitgedrukt) en vies! Petra en Berry zijn erg enthousiast en steken veel energie in de bistro en ook het sanitair wordt wel goed schoongehouden.

• 8Ad28-07-2022

Best oké voor een paar dagen

De camping wordt gerund door een Nederlands stel en het lijkt alsof ze veel familieleden en streekgenoten (NO-NL) hebben meegenomen. Nederlands is zo'n beetje de voertaal hier en iedereen groet elkaar. Dat gaat mij na een paar dagen op de zenuwen werken, maar veel mensen vinden dat juist leuk. De plaatsen zijn vlak, maar omdat er geen afgescheiden plekken zijn hoopt het zich hier en daar wat op. Sanitair is deels nieuw, wordt goed onderhouden en is brandschoon. Er is een bistro met dagmenu's en een bar. Goede wifi bij de receptie en op het terras. Omgeving kanaal Nivernais is erg leuk, er zijn daarom veel fietsers op doortocht. Fijne, rustige plek voor een aantal dagen en niet duur bovendien!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Hanneke07-07-2022

Hadden we maar fietsen bij ons.....

Heerlijke, parkachtig aangelegde camping met vlakke plaatsen en voldoende schaduw. Sanitair is prima in orde. Direct langs de camping loopt het Canal du Nivernais, waarlangs je heerlijk kunt wandelen en fietsen. Ook de diverse supermarkten liggen op 4,5 km fietsafstand. 's Avonds kun je lekker eten op het terras. Kortom, een prima kleinschalige camping met erg gastvrije eigenaars Petra en Berry. Wat op hun website staat maken ze ook waar.

• 9Suzanne03-07-2022

SUPER!

2 weken in de Gamay verbleven. Vanaf de eerste minuut voel je je op deze camping al thuis. Je wordt heel gastvrij door Petra en Berry ontvangen. Elke dag vers brood, lekker eten op de camping, je kan vanaf de camping heel mooi langs het kanaal fietsen (aanrader langs de 16 sluizen), wandelen. Supermarkt in Corbigny op 4 km vanaf de camping. Petra en Berry zijn ook altijd ff in voor een praatje. Als je van rust en natuur en ruimte houdt, is deze camping zeker een aanrader! Volgend jaar kom ik weer. Ik heb genoten!

• 9Alberdine29-05-2022

Super!

Fantastische camping op een mooie plek. Parc du Morvan en Canal du Nivernais liggen in de buurt en dit is een prachtig gebied voor de serieuze wandelaar en fietser. Klinkt nu al goed, hè....heb ik nog niet eens het heerlijke eten genoemd. Met liefde gekookt door Petra. Of op donderdag de hamburger bbq door Berry. Vers brood bestellen voor de ochtend, ook een aanrader. Het is een fijne, warme, gezellige en vriendelijke camping waar het vakantiegevoel "alles mag, niets moet" heerlijk aanwezig is. Bij deze...hartelijk dank voor een geweldige week en er gaan nu al geruchten voor vlgd jaar 😉😊

• 10Eetgelegenheden
  • 9Hendrik Reijmers17-05-2022

DOEN!!

Heel aangename camping. Nieuwe eigenaren en totaal vernieuwd sanitair. Modern en zeer schoon. Erg vriendelijke en gastvrije eigenaren,( Petra en Berry) staan altijd voor je klaar en zijn zeer behulpzaam. De bistro en het terras zijn en mooie bijkomstigheid. Lekker, vers bereid eten en zeer lekkere wijntjes. Het is echt genieten op deze camping. Ruime plekken en vrij rustig . Mooie omgeving. Corbigny vlak bij ( 4 km) voor de boodschappen en het canal du Nivernais is schitterend om langs te fietsen. Wij gaan in september weer naar camping de l' Ardan! een aanrader

Erna en Hendrik Reijmers

• 8Elly24-08-2021

Ongecompliceerd kamperen....!

Vanaf 12 tot 19 juli hebben we op de camping gestaan. Het weer was niet erg geweldig maar we hebben toch genoten. We hadden een ruime plek ( lekkere hoor, gewoon je eigen plek uitkiezen). We maakten heerlijke fietstochten langs het kanaal en hebben lekker gegeten bij Robert in het Restaurant. We komen graag nog eens terug,

• 9Mariet en Eef16-08-2021

Fantastische week gehad op de L’Ardan!

Prachtige camping waar je als gast een warm welkom krijgt van Robert en Chiel, onder het genot van een drankje! Geen heggetjes, afgebakende of genummerde plekken, zoek een fijne plek! Het gedateerde sanitair wordt 2x daags schoongemaakt . Ook hebben we genoten van de broodjesservice en de kookkunsten van Robert. Wij komen zeker terug!!

Camping L' Ardan info

Camping-informatie