Camping L' Ardan

• 7.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

94 reviews over Camping L' Ardan

• 9Helen Koene26-09-2020

Wij hebben heerlijke dagen gehad en het chalet is heel mooi opgeknapt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, prima bed, goede keukenspullen en lekkere stoelen op het terras Heel handig dat je iedere morgen heerlijk vers stokbrood of croissantjes kunt bestellen en opeten Wij hebben ook genoten van de kookkunst van Robert en de bediening van Chiel, het eten is heerlijk en de wijn smaakt lekker Het enthousiasme van de beheerders heeft ons goed gedaan en na 12 dagen heerlijk genieten van het Franse leven z’n we weer thuisgekomen Robert en Chiel nogmaals bedankt

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 9Jos en Willem06-09-2020

Heel fijne camping!

We hebben 4 dagen op deze camping gekampeerd en vonden het een heel fijne plek (en we hebben al heel wat gezien)! Het is gelukkig geen camping met afgezette plekken met hagen (dan kun je net zo goed thuisblijven!) maar een door groen omgeven open terrein met bomen langs het Canal du Nivernais met uitzicht op de velden met grazende koeien. Je kunt fijn van je af kijken vanaf je zelf gekozen plek. Er heerst een zeer gemoedelijke sfeer en er is rust. Robert en Chiel geven hun gasten een warm welkom en verblijf, zorgen voor schoongeschrobt sanitair en je kunt er heerlijk eten! Een absolute aanrader!

• 7Staat v/h sanitair

• 8Jolanda en Henk22-08-2020

Ruimte en vrijheid

We hebben 5 dagen op deze camping gestaan. Genoten van de ongedwongen sfeer. Zelf ons fijne plekje uit mogen kiezen. Sanitair is verouderd maar zeker schoon! Complimenten aan de jonge nieuwe eigenaren die hun best doen om deze camping een nieuwe uitstraling te geven. Eten in het restaurant is zeker een aanrader. Goede kwaliteit voor een mooie prijs. Fietstochten langs het kanaal zijn de moeite waard! Chiel en Robert wij wensen jullie heel veel succes met het verder opbouwen van de camping.

• 8Bert en Ria20-08-2020

Een fijne camping waar je vrijheid hebt!

Vrije plaatsen op de camping en schoon sanitair. Veel te bekijken van komende en vertrekkende kampeerders. Chiel en Robert gezellige en goede eigenaren. Het is langs het Kanaal goed wandelen. Al met al een aanrader om op deze camping te zijn👍!

• 7Staat v/h sanitair

• 9Matthijs van Hoorn18-08-2020

Wij komen zeker terug!

Camping Ardan: nieuwe eigenaren, nieuw elan! Fijne, rustige camping. Vriendelijke ontvangst door Chiel en Robert, die de camping sinds januari 2020 runnen. Sanitair is opgefrist en prima in orde - wordt twee keer per dag schoongemaakt. Eigenaren heel behulpzaam en prettig in de omgang met jong en oud. Gezellige bistro/restaurant vijf dagen per week geopend, met prima en gezond eten. Handig: broodservice voor de volgende ochtend. Plek voor caravans, campers en tenten. Verder een hipp(i)e-caravan en enkele huisjes te huur. Ziet er allemaal leuk uit. De mooie omgeving nodigt uit tot wandelen, fietsen, zwemmen, varen en/of autotochtjes. Toeristische informatie bij de receptie verkrijgbaar. Kanaal (Canal de Nivernais) met vlak fietspad, ligt letterlijk naast de camping. Zwaarder fietsen kan in de Morvan. Boodschappen in Corbigny, op 3 kilometer. Wij zijn heel tevreden, en komen hier zeker terug!

• 8Pieter Streefkerk18-08-2020

Top camping voor rustzoekers

Op terugweg weer klein weekje bij Robert en Chiel. Wat een heerlijke camping, rust, gastvrij, lekker eten op terras en heerlijk fietsen langs het Canal. Top locatie, zelfs voor 2 x per vakantie. Volgend jaar weer.

• 6Staat v/h sanitair

• 10Sarah17-08-2020

Geweldig!

Wat een heerlijke, fijne camping! Helemaal tot rust gekomen middenin de natuur. Leuke, overzichtelijke camping. Superschoon sanitair en heerlijk eten! De vega burger is een aanrader 😃 Nog nooit op een camping zo lekker gegeten. Mooie omgeving ook en warm welkom van de eigenaren!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 8Yvonne Aaltink10-08-2020

Rustige camping met heel ruime plekken

Verblijf (2 personen) van 4 nachten met caravan en hond eind juli 2020. Op groot grasveld op eind van de camping. Staanplaats is zelf uit te zoeken. Zeer rustige camping, veel wat oudere gasten met camper/caravan/tent. Ook wel een aantal fietsers op doortocht, en enkele jonge gezinnen. Nieuwe, sympathieke beheerders hebben de camping dit jaar overgenomen en opgeknapt. Sanitair is prima, heel erg schoon. Leuke receptie annex restaurant en terras. Aanrader! NB: wij hebben er niet gegeten, daarom kan ik daarover geen oordeel geven. Ik weet wel dat het restaurant elke avond volgeboekt was.

• 10Marina24-07-2020

Fijne, rustige camping.

We staan hier al een aantal dagen. Wat een rustige, fijne camping. Alle ruimte voor je caravan of tent omdat er geen afgebakende plaatsen zijn. Het sanitair is wat verouderd maar wordt keurig schoon gehouden. De toiletten blinken je tegemoet, nergens schimmel of vuil te bekennen. Toiletpapier aanwezig en bij de wasbak een zeep pompje. Robert en Chiel zijn zeer gastvrij en erg vriendelijk. Altijd even tijd voor een praatje en ze weten veel te vertellen over de omgeving. De camping ligt aan een riviertje waar jachten langs varen en is ideaal voor fietsers en wandelaars. Er zijn enkele picknick tafels aanwezig waar je gebruik van kunt maken en het en der staan waslijnen om je handdoeken op te hangen. Supermarkten zijn niet al te ver rijden. Wil je niet koken dan kun je op het gezellige terras een maaltijd bestellen. Kortom een keurige camping voor een nette prijs.

• 8Simon en Diana18-07-2020

Heerlijke camping in mooie omgeving

Wij waren een kleine week bij Chiel en Robert op de camping. Het is een mooie camping die aan de fietsroute Canal du Nivernais ligt. Wij waren met de racefiets en je fietst zo de Morvan in waar je mooie rondjes kunt maken. Het is er heerlijk rustig op de wegen. Maar als je vlak wilt fietsen pak je gewoon een stuk van het geasfalteerde fietspad langs het kanaal. Het sanitair was opgeknapt en werd heel goed schoon gehouden. Ook hebben we een avondje lekker gegeten op het gezellige terras. Kortom zeer geslaagd verblijf.

Camping L' Ardan info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50