Chauffailles (Saone et Loire)

Chauffailles (Saone et Loire)

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Chauffailles (Saone et Loire) voor je op een rij gezet:

vakantie Chauffailles (Saone et Loire)

Reviews over Chauffailles (Saone et Loire)

• 7Moriaantje30-06-2017

Best gezellig.

Chauffailles is overdag best een gezellig stadje. Leuke cafeetjes en restaurantjes, maar eerlijk gezegd heb ik hierin geen specifieke voorkeur. Zodra de winkels dicht zijn is het niet direct helemaal uitgestorven, maar Chauffailles zou ook in de avonduren best wel wat meer levendigheid kunnen gebruiken.

• 7Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Alleen gereisd in mei 2017

• 9Dirk12-04-2014

Leuk stadje.

Lekker voor een paar weken hier te vertoeven. Men doet erg haar best voor de toeristen.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juli 2009

• 10Yolanda Otjens30-06-2007

Wij zijn hier geweest met een groepsreis maar veel langer gebleven en het bevalt zo goed dat we dit jaar weer gaan. Fijne camping, fijne mensen . Zeer schoon sanitair. Vorig jaar een grote dure overkapping gemaakt van hout en is erg mooi om te zien.VRIENDELIJK VRIENDELIJK VRIENDELIJK

• 10Omgeving
    • 9Cultuur