Reviews over Chauffailles (Saone et Loire)

Fijne natuurcamping met schoon sanitair

Lieneke,
    12-7-2018

We hebben een week gekampeerd op deze camping. De camping ligt aan een riviertje en is erg rustig. Genoeg plekken en 2 schone sanitairblokken. We waren in het laagseizoen en kan wel wat druk aanvoelen als alle plekken vol staan. De camping ligt aan het stadje Chauffailles en in de mooie wijnregio. Wij konden helaas niet in het zwembad omdat het steeds gevuld was met zwemlessen.

Voortreffelijke camping voor absoluut bodemtarief

Moriaantje,
    26-6-2017

De camping ligt op de rand van het stadje. Prima plekken, goed sanitair (twee blokken), alles wordt goed onderhouden. Toegegeven: het gras was een ietsje aan de lange kant bij aankomst, maar dat werd de volgende dag rigoureus aangepakt. Zeer aardige bemensing van de receptie. Nog niet eerder meegemaakt: nachtbewaking; van 9 uur ';s avonds tot 7 uur 's morgens loopt er iemand elke twee uur z'n ronde over de camping en verblijft in één van de huisjes op de camping, waar je tevens kunt aankloppen als er problemen mochten zijn. Veilig idee als je twee nachten alleen op de camping staat. Centrum van het stadje op loopafstand bereikbaar. Langs de camping stroomt een beekje. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Onverwacht leuk!

Erwin,
    9-8-2015

Nette vlakke camping, vlakbij het plaatsje. In de avond zijn er weinig eetgelegenheden open, houd daar rekening mee, dat terzijde. Net sanitair, erg schoon. We waren hier in augustus en de camping was nauwelijks bezet. Voor kinderen een leuk speelplaatsje maar meer ook niet. Mooie omgeving. Vriendelijke receptie en lekker brood. Als we in de buurt zijn maken we zeker weer een overnachting, zou er geen week kunnen staan (gaap... ;-))

Onverwacht maar geweldige camping

Dirk,
    12-4-2014

Camping Les Feuilles ligt aan de stille kant van het stadje pal achter het kasteel. Wij komen hier al enkele jaren en genieten er telkens van de rust, de gastvrijheid en de mooie omgeving.

Het stadje is fraai met goede eeltplekken en een echte Franse regiomarkt.

Je kunt er gratis gebruik maken van het naastliggende zwembad en over de camping stroomt een beekje wat mooi speelgelegenheid is voor de kinderen.

De beheerders bieden allerlei extra vertier, afhankelijk van interesse en hoeveelheid gasten.

Perfect schoongemaakt sanitair wat wel wat gedateerd is. Maar ruim voldoende. Goed WiFi op terrein is gratis.

In voor en najaar zijn er soms rally's van de caravanclubs van Fendt en NCC. Dan is het minder gezellig omdat de leden van deze clubs zich vaak arrogant en gastonvriendelijk. In hoogseizoen zijn ze niet welkom.

Het centrum en de supermarkt zijn te belopen, regionaal is heel veel te bezoeken en te genieten.

Prijs van de camping is crisiswaardig: erg laag.

Mooi terrein. Sommige plaatsen sterk hellend.

Ferrie Moubis,
    26-5-2011

Uitstekende camping voor het voor- en naseizoen. Te weinig saniatair voor hoogseizoen omdat alle huisjes (houten hutten met twee bedden) ook van het sanitair gebruik moeten maken.

Chauffailles (Saone et Loire) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 3 reviews