Géén boekingskosten

Municipal Louis Rigoly

FrankrijkBourgogneChâtillon-sur-Seine (Cote d Or)

7.5GoedScore uit 8 reviews
  • 8Staat v/h sanitair

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Municipal Louis Rigoly

• 7gertenmirna18-08-2015

Nette camping

Wij hadden een plekje naast de speeltuin en dichtbij het sanitair. Op het moment dat wij er waren was de camping redelijk vol. Het sanitair was netjes en je moet met een code naar binnen. Dus niet vrij toegankelijk voor kinderen of passanten.Je kan er leuk wandelen naar het dorpje door een park heen. De mensen van de camping gaven een perfecte omschrijving van wat je kunt doen. Vlak naast de camping is een midget golfbaan waar je ook iets kan eten. In het dorp zit een Intermarche.Wij waren op doorreis en daarvoor is deze camping goed te doen.

• 8woefel30-08-2013

mooie camping

De camping is prima. Mooie en ruime plekken en op loopafstand van het stadje en een hypermarche. De prijs was prima en het sanitair was (redelijk) nieuw en goed school. Alleen was het erg rumoerig en er stonden veel werklui op de camping, die 's avonds laat nog aan het bier zaten en luidruchtig waren. Maar dat zal ook wel aan de periode geleden hebben.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8caro02-09-2011

Joli cadre de verdure

Camping très agréable si on recherche le calme, peu adapté par contre avec des enfants en bas âge.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Ank08-10-2009

mooie camping

camping is een doorgangscamping. sanitair wordt uitstekend schoongehouden. de mensen van de receptie zijn heel erg vriendelijk. ligt op een mooie plek boven het stadje.

• 8ml bruls06-08-2009

fantastische plek

een plek om tot rust te komen, vriendelijk personeel.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7RR28-04-2008

Er staat nu een nieuwe omheining. Eenvoudige, behoorlijk onderhouden camping, prachtig gelegen bij de St.Vorles-site. Aangenaam stadje met een niet te missen museum.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7J.A.van Duin08-08-2006

Wij hebben overnacht op deze camping en onze indruk was goed, totdat wij 's-ochtendsvroeg bemerkten dat we berooft waren en veel schade hierdoor veroorzaakt was. Later bleek dat de beveiliging niet in orde was en dat wij niet de eerste slachtoffers waren. Dus eerste indruk was goed, maar na deze ervaring met wat we later vernamen wil ik deze camping ten sterkste afraden.

• 7van den Berg12-03-2006

Kleine rustige gemeente camping op loopafstand van het centrum van Chatillion sur Seine. Prima als doortrekcamping. Goede uitvalsbasis om het noorden van de cote d'Or te verkennen. Voor kinderen is er erg weinig te doen. Sanitair en eenvoudig maar schoon.

Camping Municipal Louis Rigoly info

• Adresgegevens