Bed and Breakfast La Melody

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

11 reviews over Bed and Breakfast La Melody

• 10Harry31-10-2013

Waar kan het beter! Als een koning in Frankrijk.

De omgeving is prachtig, ideale plek om te onthaasten en genieten van de absolute rust. Onze eerste kennismaking, maar je voelt je direct thuis. Niks wordt nagelaten om het je naar de zin te maken. De sfeer, gastvrijheid, de service fantastisch. Alle vertrekken zijn brandschoon en kraakhelder. Prachtig verzorgd ontbijt. We hebben ook een gezamenlijk diner genoten waar de liefde voor koken afstraalt. Voor de liefhebber, ze hebben ook nog een Gite, van alle gemakken voorzien, heel smaakvol ingericht. Wie toch van plan is die richting op te gaan, kan niet om dit adres heen! Onze honden waren ook heel welkom kortom het is een aanrader!

Gereisd met partner in september 2013

• 10haver66006-10-2013

Godinnen in Frankrijk....

Prachtig verbouwde boerderij in een rustige, heerlijke heuvelachtige setting.

De sfeer en gastvrijheid zijn uniek, de service fantastisch, geen moeite is teveel..!

Voor dit alles zijn de prijzen laag te noemen, dit moet een hobby zijn...!

Alle vertrekken zijn brandschoon en kraakhelder. Drankjes schenk je zelf in de keuken in en vul je ook zelf in op een lijstje. Luiheid van de dames..? Nee, vertrouwen!

Gereisd met partner in september 2013

• 10Mary en Hans09-09-2013

Geweldig!!!!

Hier ben je echt welkom, zeer gastvrij en gezellig! De omgeving is prachtig, ideale plek om te onthaasten en genieten van de absolute rust. Niks wordt nagelaten om het je naar de zin te maken. Wij zaten in de gite, klein maar alles is aanwezig en van alle gemakken voorzien, heel leuk ingericht. Onze honden waren ook heel welkom kortom het is een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Clarisse06-09-2013

Een fantastische plek!

De Bourgogne: een gebied waar veel Nederlanders doorheen rijden op weg naar het zuiden. Niet meer doen! La Melody, een prachtige accommodatie in het zuidelijkste puntje van de Bourgogne, geeft u alle reden om uw voet van het gaspedaal te halen. De twee zussen, Marjolein en Loes, zorgen voor een zeer hartelijk ontvangst. Met grazende koeien tot aan je terras, een prachtig huisje (ze hebben ook twee mooie gastenkamers), een geniaal uitzicht en vooral veel rust is het de ideale vakantieplek. Het huisje is van alle gemakken voorzien en Loes en Marjolein zijn ontzettend attent en vriendelijk. De omgeving is wonderschoon met uitgestrekte wijnvelden, vele kastelen en pittoreske dorpjes. Absoluut een aanrader dus.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Ciska24-08-2013

Alleen maar genieten

Wat een verwennerij om hier van je vakantie te mogen vieren:: geweldige gastvrouwen, prachtig en vooral schoon en verzorgd huis en kamers en lekker eten. De omgeving was een plaatje. Wat wil een mens nog meer. Wij leefden als "godinnen" in Frankrijk. En natuurlijk niet te vergeten de gezelligheid van hun hond Bob.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9ursula couwenberg30-07-2013

Geweldige plek in het prachtige Bourgogne!

Wij hebben de gite gehuurd voor een week. Wat een geweldig ontvangst door Loes en Marjolein! We hebben het erg naar onze zin gehad in de aan niets ontbrekende gite. Dit was wat ons betreft het echte vakantiegevoel! In de omgeving is veel te doen en te zien. Voor leuke tips kun je tevens terecht bij Loes en Marjolein. We gaan normaal gesproken niet terug naar eenzelfde locatie, maar in dit geval moeten we daar nog eens over denken!

Loes en Marjolein, bedankt voor jullie bijdrage aan een heerlijke vakantie bij La Melody!

Gereisd met partner in juli 2013

• 10A. Leeuwerink29-07-2013

Een absolute aanrader!

Prachtige verbouwde boerderij, smaakvolle gastenkamers. Staat helemaal vrij op een heuvel met prachtig uitzicht. Allerlei zitmogelijkheden om lekker lui te genieten van de weidse omgeving. De eigenaressen doen er alles aan om het de gast naar de zin te maken, maar laten de gast ook helemaal vrij. Goed verzorgd ontbijt en vrijblijvend diner tegen betaling. Wie toch van plan was die richting op te gaan, kan niet om dit adres heen!

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Angelique23-06-2013

Mooie B&B, ook voor honden.

We hebben 2 nachten geslapen in deze B&B, op een mooie landelijke plek. Er zijn leuke dorpjes in de buurt en je kunt er heerlijk wandelen. De kamer en badkamer waren super, net als het ontbijt en het diner. Ook onze 2 honden waren welkom, en hebben een leuke tijd gehad. Een echte aanrader, en zeker als je een B&B zoekt waar honden welkom zijn!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Vermeer09-06-2013

Een paar fijne dagen !

Het huis ligt op een verrassende mooie plek. Zeer gastvrij ontvangen in de authentieke chambre d'hôte. Goed verzorgd ontbijt en heerlijk diner met goed glas wijn. Een echte aanrader. Met dank aan Loes en Marjolein

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Annelie en Rob Muhring.03-04-2013

La Melody, voor mens en dier genieten geblazen.

We hebben voor la Melody in Châtenay eigenlijk maar 1 woord nodig, n.l. geweldig: het huis - de ligging - de gastvrijheid . We komen ongetwijfeld terug en dat geldt zeker ook voor onze hond Daan: "de leukste vakantie ooit" verzekerde hij ons.

Gereisd met partner in januari 2013

Bed and Breakfast La Melody info