Reviews over Château

geweldige plek! rust, ruimte, platteland

Margreet,
    21-8-2009

hier een chambre d'hote geboekt. geweldig begin van onze vakantie. in Cluny zijn voldoende restaturants. bij goed weer ontbijt in de tuin. zwembad is prima. een plaats om nog eens terug te komen.

Wat een heerlijke vakantie! Met 3 gezinnen toch voldoende

Suzan,
    3-9-2007

Wat een heerlijke vakantie! Met 3 gezinnen toch ruimschoots voldoende privacy. Het zwembad was een heerlijk rustpunt na een dagje weg. De rust en schoonheid van de omgeving zorgde voor een heerlijke ontspannen en echt Frans gevoel! We gaan zeker nog een keer terug, nog lang niet alles gezien.

Mooi Frans landhuis, omgeven door een ruime tuin en lekker

Annemarie,
    27-2-2006

Mooi Frans landhuis, omgeven door een ruime tuin en lekker zwembad. De eigenaars zijn een Nederlandse man en zijn Canadese vrouw. Vriendelijke mensen. Na afloop van de vakantie hebben we met alle gasten een barbeque aangeboden gekregen. Het plaatsje Chateau is erg klein en heeft geen centrum, er is niks te doen. Wel kun je voor een vers stokbrood en dergelijke naar Cluny, 5 minuutjes met de auto. Appartementen schoon en netjes. Leuk ingericht. Hier kom je voor pure rust, het enige dat je hoort zijn de insekten en af en toe een koe of paard.. ik ben nog nooit zo uitgerust van vakantie thuis gekomen..heerlijk!