Reviews over Chassey-le-Camp

Heerlijke plek

davinkech,
    5-7-2015

Prachtige ligging, heerlijk zwembad, attent personeel

Pas op: de drankjes maken het hotel duur!

Marjo,
    5-8-2013

Op doorreis zoeken we altijd een leuk hotel en boeken al jaren via Logis de France. Dit hotel lag wat buiten de route, maar het zag er goed uit.

Het restaurant is prima, de omgeving en het uitzicht prachtig, de kamers ruim en schoon. Met mooi weer kun je buiten zwemmen en met minder weer kun je van het binnenbad gebruik maken. Leuk is dat ze een minigolfbaan hebben. De prijs van de kamer en van het eten zijn van het juiste niveau.

Maar dan neem je iets te drinken op het terras. De prijzen hiervan staan niet aangegeven op de website en liggen ook niet op de tafels. Een glas witte wijn bleek 6 euro te kosten, evenals het biertje, terwijl er geen grond is voor deze absurde prijzen. Het is overduidelijk dat het hotel zijn winst wil halen uit het drinken.

Goed hotel

steeg69,
    8-7-2011

In het hotel kun je lekker eten maar het is niet bijzonder voor de Bourgogne. Restaurants in de buurt leveren dezelfde kwaliteit. Goed uitgangspunt voor het maken van fietsentochten varierend van licht tot pittig. We hadden een kamer in het oude gedeelte van het hotel, het uitzicht is mooi maar de kamer was erg gehorig. Veel caves in de buurt maar deze zijn prijzig, wijn in de supermarkt vonden we een betere prijs/kwaliteit verhouding hebben. Binnen en buitenzwembad was schoon en netjes en gratis. Sauna kost 10 euro. Een zeer slecht punt is dat ze de prijzen van de kamers aangepast hadden en dat we niet voor de afgesproken prijs konden verblijven.

Heerlijk!

R. Vanmaercke - Verhaeghe,
    12-11-2010

Een echt verwen hotel, heerlijk eten, zalig zwembad, nette kamers, persoonlijke en vriendelijke bediening. Kortom je bent er een GAST in de echte betekenis van het woord.

Geweldige plek

anoniem,
    4-8-2010

Veel voorzieningen, mooie ligging, niet verwacht in zo'n klein dorp