Camping Municipal Le Barrage

3.5Onvoldoende

Frankrijk, Bourgogne, Charnay les Chalon

Op vakantie geweest naar Municipal Le Barrage?

3.5Onvoldoende

• 3.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

10 reviews over Camping Municipal Le Barrage

• 2019
      4Elleke01-10-2019

Tegenvaller!

Wij hechten niet echt waarde aan onze accommodatie, maar dit was echt vreselijk. - sfeerloze camping - geen personeel - geen animatie - tenten dicht op elkaar - geen activiteiten, zoals vermeld op het internet. -geen winkel in de buurt, Min. 10 km rijden - hele vieze koelkast, schimmel - tent zelf was ook niet schoon

Positief: - redelijk oke zwembad -leuk omgeving, beaune, dijon en nog wat kleine plaatsjes in de buurt. - bij ons was het sanitair wel schoon! - iedere avond kampvuur, gezamenlijk marsmello’s bakken (als je er van houdt)

Wij hebben 290 euro betaald voor een week in een “glamping” tent. Persoonlijk vond ik het nog te veel geld voor wat je had.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 1Sandra Ploeg27-08-2019

Verschrikkelijk

Het mag zich geen camping noemen. Een veld met wat tenten, een pipowagen als receptie, een vuilnisberg waar je je zakken vuil kan neer dumpen, een rubberen zwembad en een tent waar je wat kunt drinken maar geen bediening is. De bedrading in de douchen liggen bloot. Levensgevaarlijk. De "gewone"tenten zijn oud. Vreemd voor een camping die net open is en de "glemping"tent was redelijk. Voor kinderen is er niks te doen, dit terwijl dit wel was aangegeven bij de actie waar ik deze vakantie geboekt heb. Je kon er suppen, wraften etc.... Dit kan pas op 10-15 km op een andere camping. Het dorp lijkt wel een spookdorp waar niks te doen is. De bakker/winkel ligt op 10 km afstand. Niet echt dichtbij zoals werd aangegeven. Wanneer je belt wordt je gewoon niet terug gebeld, dit terwijl dit is toegezegd door Olympia-campings. IK Raad het af om je vakantie te boeken op Camping Le Barrage in Charnay Les Chalon. In 1 woord Verschrikkelijk.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3Marco11-08-2019

De organisatie heeft het zeer slecht voor elkaar.

Je kan pas om 15:00uur de camping op. Ook als je het hele eind heb gereden. De eigenaar (die wij gebeld hadden) was nu niet echt aardig. Er is geen vaste receptie. Geen animatie. Er is wel een bar maar daar staat niemand in. Het sanitair wordt slecht bij gehouden. Overdag en snachts kan iedereen het terrein op lopen. Er is nauwelijks toezicht overdag en snachts al helemaal niet. De slechte reviews worden weg gewuifd want dat komt door andermans fouten.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Jeanel joossen03-08-2019

Kinderen vonden het leuk!

Een camping met nog wel wat aandachtspuntjes, waar ook wel aan gewerkt word. Ondanks dat er niet veel activiteiten waren hebben de kids een super week gehad. Het zwembad hebben ze veel in gespeeld en er waren leuke vriendjes en vriendinnetjes.

Voor de prijs die wij er voor betaald hebben een prima camping!

• 6Staat v/h sanitair

• 6Jeanel joossen03-08-2019

Kinderen hebben enorm genoten!

Een camping waar nog wel wat aandachtspuntjes zijn , maar daar word ook zeker aan gewerkt.

Ondanks dat er nog niet veel activiteiten voor de kinderen waren hebben de kinderen een fantastische week gehad. Het zwembad was leuk en er waren leuke kindjes om mee te spelen. Voor de prijs die wij ervoor betaald hebben zeker een prima camping.

• 6Staat v/h sanitair

• 2Fam. Hoeksema29-07-2019

slecht georganiseerd

Deze kleine camping was bij aankomst pas 1 week open, zo zijn er veel dingen niet geregeld. Een aantal dingen klopt niet met wat er op de website staat. Het rubber zwembad is nog niet gevuld, er zijn 's ochtends geen broodjes, er is geen wifi en voor de activiteiten moet je naar de andere camping rijden, 15km verderop.Terwijl op de website staat vermeld dat het op de camping zelf wordt gedaan. De douches zijn gelukkig warm, maar als je met 3 man of meer doucht, druppelt het maar een klein beetje. Verder erger ik me er aan, dat het gras van tevoren niet is gemaaid op onze plek. Het zijn maar sprietjes, maar was een kleine moeite geweest. Onze kinderen vonden deze camping helemaal niets en we hebben de camping voortijdig verlaten. Daarna zijn we naar de camping La grisiere gegaan bij Clairvaux-les-lac. Deze camping was 500% beter. Al met al, mijn advies: Boek deze camping niet, het bespaart je veel ellende.

• 2Staat v/h sanitair

• 4Joop Van Laere28-07-2019

Boek vooral als je dit zoekt.

De eigenaresse totaal geen gevoel voor haar klanten. Gooit gezinnen met kinderen laat in de de nacht van de camping. Wordt hier wat over gezegd tegen haar wordt er gezegd dat je ook van de camping verwijderd wordt. En we moesten niet klagen want zij rijdt een mooie auto en wij niet. Activiteiten worden niet gehouden op deze camping. Personeel wat er loopt was uitstekend mits ze niet weg weggehaald worden door haar voor de andere camping. Rij je 9 uur naar deze camping met je zoon kom je op de camping aan kan hij niet zwemmen omdat het zwembad niet klaar is(duurde nog bijna 2 dagen) Grrrr. Moet je elke ochtend 10km rijden om brood op te halen.

• 3Staat v/h sanitair

• 2Sjef Gielen28-07-2019

Blijf ver uit de buurt

Trap niet in de beloften op de website. Bij aankomst geen zwembad,geen WiFi, de rivier is er wel maar verboden te betreden in de omgeving van de camping. Alle activiteiten zijn alleen beschikbaar op de camping op 10km afstand, geen winkels of bakker o.i.d. In de directe omgeving. Aan het eind van dag twee was het zwembad klaar voor gebruik maar niet toegankelijk voor veel mensen door de hoogte en de afwezigheid van een trap. Wanneer op een rustige manier de eigenaresse hier naar gevraagd wordt,wordt dit als opruiing gezien en het gezin van de "klager" inclusief kleine kinderen midden in de nacht van de camping gestuurd. Het aanwezige personeel werkt zichzelf een slag in de rondte om het de gaten naar de zin te maken en de problemen te verhelpen maar worden alsnog afgeblaft, gevolg, het personeel trekt het na een week ook niet meer en vluchten overspannen weg. Het enige positieve gevolg is een zeer hechte en saamhorige groep gasten.

• 2Staat v/h sanitair

• 4Joost Vollenbroek28-07-2019

Horror

Ongelooflijk wat hier allemaal gebeurd is in 1 week. Kleine opsomming: - zwembad niet gereed bij aankomst - sanitair niet gereed bij aankomst - onaangekondigd gaan activiteiten niet door - afspraken van de eigenaresse worden zonder opgave van reden verplaatst, zonder het te melden. - klaag je hierover wordt je zonder pardon van de camping gestuurd midden in de nacht. - plaats je een opmerking op Facebook hierover, wordt er gedreigd met verwijdering van de camping. - er is geen bediening in de bar - regelmatig geen beheer of personeel aanwezig op de camping - personeel wat er wel is wordt tot het uiterste Gedreven wat overspannenheid tot gevolg heeft. - absoluut geen inlevingsvermogen van de eigenaresse.

Ga er niet naar toe

• 4Staat v/h sanitair

• 4Tanja Zwaanenburg28-07-2019

Nooit meer naar toe gaan

De accomodatie voldoet niet aan de beschrijving op de website van olympia vakantie en de veiling. Er is geen wifi, geen snackbar, bakker op 8 km afstand, zwembad was niet klaar en niet toegankelijk voor volwassen. Slechts 3 wc's voor de gehele camping die maar 1x per dag worden schoongemaakt. Geen chemisch toilet stortplaats, afwassen en scheren in dezelfde wasbak.Er wordt vooraf teveel toeristenbelasting geind, en deze wordt niet geretourneerd indien je eerder vertrekt. De gastvrijheid van de eigenaresse is beneden peil en als je klaagt wordt je van de camping gestuurd.

• 5Staat v/h sanitair

Camping Municipal Le Barrage info