Chardonnay

We hebben een aantal aanbieders voor Chardonnay voor je op een rij gezet:

vakantie Chardonnay

We hebben een aantal aanbieders voor Chardonnay voor je op een rij gezet:

Reviews over Chardonnay

Prima overnachting tijdensde Route du Soleil!

Tatjana H. Hofmans,
    10-9-2014

Le Chardon geeft een gezellige indruk. De Engelse eigenaresse geeft je onmiddellijk het gevoel dat je erbij hoort. De omgeving is mooi met uiteraard wijngaarden. Het hotel heeft uitzicht op een plantsoen maar daar ligt wel de hoofdstraat tussen. De eigenaren gaven ons advies over wandeltochten. Ik kon zonder probleem een warme melk bestellen die niet op de kaart stond. De porties in het restaurant zijn net genoeg maar veel is het niet. Het eten is wat eenzijdig en het dagmenu is om de twee dagen hetzelfde (we hebben er 1 nacht geslapen maar 5 keer gegeten). De kamers zien er keurig verzorgd en schoon uit. In de grote kamer waar wij sliepen was het bed 140 x 190 cm. Omdat ik kinderstoelen zag staan lijkt het me kindvriendelijk.

Gereisd met partner in september 2014