Champrobert

Reviews over Champrobert

Famtastisch

Emmy Brotzki,
    23-9-2018

Het was geweldig daar, gastheren fantastisch, mooi natuurgebied, geweldig om te wandelen met de hondjes, en genieten van de rust en stilte. Oktober gaan we weer 😃😍

Gereisd met partner in april 2018

Schitterende groene landelijke omgeving.

Yvonne van Rijn,
    3-8-2010

Wij verbleven in gîte 'Au coeur du paradis' van dezelfde eigenaar. Biede gîtes liggen

in het plaatsje/gehucht Champrobert zo'n kleine 300 mtr. van elkaar aan een rustig weggetje welke uitzicht biedt over een schitterend dal. Aan het einde van dit weggetje, dat overgaat in weiland, staat La frontiere du paradis. Deze gîte biedt zodoende veel privacy en ligt in een groene oase van bos en weilanden. De omgeving is heuvelachtig en biedt schitterende vergezichten tijdens wandel- en fietstochten. Wij hebben genoten van onze vakantie en ons verblijf, daar de gîtes met smaak en sfeervol zijn ingericht en het zowel binnen als buiten heerlijk toeven is. De gîte(s) is/zijn van alle gemakken voorzien, zelfs voldoende Nederlandse literatuur en tijdschriften zijn aanwezig om een eventuele regenachtige dag alsnog aangenaam door te komen.

Onze vakantie was top !

Bedankt Bram en Joke en wellicht tot volgend jaar !

Groetjes,

Jan en Yvonne uit Tilburg

Gereisd met partner in mei 2010

paradijs voor natuurliefhebbers en rustzoekers

fam. Schoonackers,
    4-10-2009

Voor de derde keer brachten we onze vakantie hier door.

Weg van alle drukte en verkeer middenin het Parc Regional du Morvan.

Hier ziet men nog roofvogels en kan men geregeld de reeen uit het bos zien komen..

Onze naaste buren zijn de lieve charolais runderen.Verschillende boswandelingen starten onmiddellijk aan het huisje.

De tuin is goed omheind en de honden zijn ook welkom.

Prachtige steden als Autun, Beaune, Dijon etc zijn in een daguitstap te bezoeken alsook de wijngaarden van de Bourgogne.

Elk jaar opnieuw werden we gastvrij ontvangen door de eigenaars Bram en Joke die in de nabijheid wonen en waarop men steeds beroep kan doen zo nodig. Ze respecteren steeds ieders privacy.

voor ons is dit inderdaad een "paradijs"

Gereisd met partner in oktober 2009
Champrobert scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews