Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping)

Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping)

23 tips over Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping)

Joseline ( Joos), 12-1-2016
Zwembad is een aanrader: zelfs voor rolstoelgebruikers. Heel netjes!
Joseline ( Joos), 12-1-2016
De Nederlandse jonge dame bij de receptie is wel erg aardig en klantvriendelijk!!! ( helaas maar 1 keer ontmoet)
Joseline ( Joos), 12-1-2016
Als je als Nederlander bij de blonde oudere dame een cafe au lait besteld, krijg je een nederlandse koffie met heel weinig koude melk omdat je nederlander bent. Indien je dan meer warme melk vraagt dan krijg je n preek maar pas melk als je koffie koud is

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping) voor je op een rij gezet:

Joseline ( Joos), 12-1-2016
vrAAG naar een kaart voor het in en uit rijden van de auto van de camping, want ons werd die niet gegeven.Pas nadat we aan een gesloten slagboom stonden
Joseline ( Joos), 12-1-2016
met de rolstoel kan je niet bij het mooie meer komen helaas.De asfalt houd wat te vroeg op.
Johan, 30-8-2014
Zorg dat je ergens eet als je rond het middaguur aankomt. Restaurant stopt om kwart over een met eten maken. Volgens receptie 'traditie in de streek' . Voor mij onbegrijpelijk dat je zoveel omzet laat lopen.

Kersten, 26-8-2014
Voor leuke dingen in de omgeving liggen er kaarten bij de receptie.
Bart, 31-7-2014
De watervallen van beaume les messieurs zijn echt aan te raden. Het is een half uurtje rijden van de camping
Michel, 31-7-2014
Aanrader is toch echt de markt van Louhans op maandag. Daar verkopen ze nog levende kippen, eenden, ganzen enz. En uiteraard de "normale" markthandel ook.
Peggy, 19-5-2014
La Roche de Solutré en dan naar boven wandelen. Markt in Louhans. Macon stad.